Hvor er i heldige..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

911 visninger
19 svar
0 synes godt om
16. december 2010

Miss.Sunshine

Alle jer der sidder med positive teste, gravide maver eller små babyer. Hvor er i heldige. Håber i værdsætter det hver eneste dag.

Gid lykken må tilsmile mig en dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

bette

det skal den nok.. hold fanen højt ven.. lykken skal nok komme til jer også.. 

Anmeld

16. december 2010

Miss.Sunshine

bette skriver:

det skal den nok.. hold fanen højt ven.. lykken skal nok komme til jer også.. 

det er bare så svært at blive ved at holde humøret højt. Nu er der gået 1½ år hader den skod mens der kommer hver måned og de negative teste. De sidste to måneder har det dog lykkedes mig at tænke på alt andet. Det er for hårdt i længden.

Anmeld

16. december 2010

bette

Miss.Sunshine skriver:

det er bare så svært at blive ved at holde humøret højt. Nu er der gået 1½ år hader den skod mens der kommer hver måned og de negative teste. De sidste to måneder har det dog lykkedes mig at tænke på alt andet. Det er for hårdt i længden.

hmm ja forstår dig ganske udemærket.. må være pisse hårdt og mega skuffende. 

har i fået jer begge undersøgt?

men ja prøv at tænk på noget andet.. selvom det er hammer svært. 

men håber da i får jer en ekstra julegave... en positiv test.. krydser for jer.. selvom det nok ik er til megen hjælp :( 

Anmeld

16. december 2010

otlitrom

Jeg ved hvor du sidder. Her tog det knap 3 år, inden de to streger meldte sig.

Jeg lover dig jeg værdsætter hver evig eneste dag, og havde jeg skulle tage hormoner i et år, bare jeg vidste resultatet ville blive endnu et barn, så gjorde jeg det.

Jeg håber snart lykken tilsmiler de der ønsker og prøver. Det er SÅ hårdt at være i Jeres sko.. Den smerte glemmer man aldrig. Men en NF er et utroligt plaster på såret, og man ville gøre det om igen gange tusind...

og gode øsnker for det nye år!

Anmeld

16. december 2010

Koen.

Værdsætter hvert et øjeblik, og så meget for at du og de andre søde piger der kæmper sådan en uretfærdig kamp snart får lov til at opleve lykken

Kæmpe

Anmeld

16. december 2010

mor til 2 skønne piger .

Miss.Sunshine skriver:

Alle jer der sidder med positive teste, gravide maver eller små babyer. Hvor er i heldige. Håber i værdsætter det hver eneste dag.

Gid lykken må tilsmile mig en dag

du skal nok få en bebs en dag, det jeg sikker på  .

Anmeld

16. december 2010

Miss.Sunshine

kitty skriver:

Jeg ved hvor du sidder. Her tog det knap 3 år, inden de to streger meldte sig.

Jeg lover dig jeg værdsætter hver evig eneste dag, og havde jeg skulle tage hormoner i et år, bare jeg vidste resultatet ville blive endnu et barn, så gjorde jeg det.

Jeg håber snart lykken tilsmiler de der ønsker og prøver. Det er SÅ hårdt at være i Jeres sko.. Den smerte glemmer man aldrig. Men en NF er et utroligt plaster på såret, og man ville gøre det om igen gange tusind...

og gode øsnker for det nye år!

Ja Kitty du har ihvertfald også fortjent det.

Har fulgt dig længe og krydset fingre for dig.

Og alligevel gjorde det lidt ondt indeni da du testede positiv, vi havde nemlig testdag samtidig. Føler mig som et rigtigt dårligt menneske. Og jeg undskylder for det.

Kan jo unde dig det af hele mit hjerte,men jeg ville også bare så gerne

Anmeld

16. december 2010

Miss.Sunshine

lillespurv20 skriver:

Værdsætter hvert et øjeblik, og så meget for at du og de andre søde piger der kæmper sådan en uretfærdig kamp snart får lov til at opleve lykken

Kæmpe

Tusind tak skal du have.

Ønsker ikke det her for nogen! Man er SÅ magtesløs.

Anmeld

16. december 2010

Miss.Sunshine

kiwii skriver:

du skal nok få en bebs en dag, det jeg sikker på  .

Tusind tak Håber virkelig du har ret.

Og tillykke med din i maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.