Kyllingefars hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2010

Noneother

Gittemor09 skriver:

her har det sneet hele dagen... så var heldig at jeg kom hjem helskinnet og fik hentet sofie fra dagpleje, som synes at det var hylende morsomt at det blæste... hun grinte så meget så hun begyndte at hoste

Ja Justin synes osse det er mægtig spændende, men jeg er selv noget af en (doven) frossenpind. -Som heldigvis er på barsel endnu, så ingen der skal hentes og bringes.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

liwsmor

Noneother skriver:

Snedigt.

Anmeld

16. december 2010

Gittemor09

Noneother skriver:

Ja Justin synes osse det er mægtig spændende, men jeg er selv noget af en (doven) frossenpind. -Som heldigvis er på barsel endnu, så ingen der skal hentes og bringes.

ja, jeg skal desværre ud hver dag (hvis jeg kan komme til det) for sofie elsker at komme i dagpleje... og jeg har ikke været heldig med elevplads søgning... så aktiveringen skal jo passes...

Anmeld

16. december 2010

Noneother

Gittemor09 skriver:

ja, jeg skal desværre ud hver dag (hvis jeg kan komme til det) for sofie elsker at komme i dagpleje... og jeg har ikke været heldig med elevplads søgning... så aktiveringen skal jo passes...

Aahh hvor trist med den elevplads. Det håber jeg ikke bliver et problem når jeg når dertil. Aktivering sucks!

Anmeld

16. december 2010

Gittemor09

Noneother skriver:

Aahh hvor trist med den elevplads. Det håber jeg ikke bliver et problem når jeg når dertil. Aktivering sucks!

ja, men mon ikke heldet snart er med mig... håber jeg da.. har søgt siden januar ihvertfald...

aktivering er virkelig noget lort.. mange af dem er bare slet ikke voksne, og er ikke interesseret i et arbejde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.