Kyllingefars hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2010

Saram

Noneother skriver:

Jeg har lige lavet chokoladekarameller, så desserten er hjemme!

men har som sagt ingen æg (til frikadeller) og ville jo aller helst undgå at skulle ud. og det tomat jeg har er hakket.

Men man kan godt lave frikadeller uden æg. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Noneother

liwsmor skriver:

du kan bare bruge pasta

Snedigt.

Anmeld

16. december 2010

Noneother

Sukkerblomst skriver:

eller en kylling kødsovs med tomat løg og bacon og majs... ris til ??

Det lyder faktisk lækkert nok.

Anmeld

16. december 2010

Noneother

Saram skriver:

Men man kan godt lave frikadeller uden æg. 

Jamen bli´r det så ikke sådan underligt usammenhængende?

Anmeld

16. december 2010

sarahb

pasta salat med kyllingefrikadeller med revet gulerod og majs i.. Det smager helt fantastisk.. Og så bare en go dressing.

Anmeld

16. december 2010

Noneother

Gittemor09 skriver:

nej, det kan jeg selvfølgelig godt se... men hvis det evt. kun var æg og tomater du manglede ligger aldi jo lige overfor

man kan sagtens lave kyllingelasagne uden plader.. du kan evt. bruge din pasta eller kartoffler i tynde skiver som plader

Det var en godt ide. Har faktisk nogle kogte kartoffler fra igår, jeg burde få brugt.

Anmeld

16. december 2010

Noneother

sarahb skriver:

pasta salat med kyllingefrikadeller med revet gulerod og majs i.. Det smager helt fantastisk.. Og så bare en go dressing.

uuhh ja. Det var måske en ide til imorgen. - Jeg har taget 1,5 kg op såå.. .. Der er plads til masser af ideér.

Anmeld

16. december 2010

Gittemor09

Noneother skriver:

Det var en godt ide. Har faktisk nogle kogte kartoffler fra igår, jeg burde få brugt.

så skal det heller ikke have så lang tid i ovnen

og med hensyn til de frikadeller uden æg.. kunne man jo bruge creme fraiche.. men hvis du heller ikke har det hjemme er det heller ikke så nemt

Anmeld

16. december 2010

Noneother

Gittemor09 skriver:

så skal det heller ikke have så lang tid i ovnen

og med hensyn til de frikadeller uden æg.. kunne man jo bruge creme fraiche.. men hvis du heller ikke har det hjemme er det heller ikke så nemt

Hehe nej. Det er noget værre noget. Kan selvfølgelig osse bare lære at kigge vejrudsigten, og købe ind efter den

Anmeld

16. december 2010

Gittemor09

Noneother skriver:

Hehe nej. Det er noget værre noget. Kan selvfølgelig osse bare lære at kigge vejrudsigten, og købe ind efter den

her har det sneet hele dagen... så var heldig at jeg kom hjem helskinnet og fik hentet sofie fra dagpleje, som synes at det var hylende morsomt at det blæste... hun grinte så meget så hun begyndte at hoste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.