Endelig! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2010

Benjamins'mor

B&J skriver:

jeg krydser finger for det men vil slet ikke love noget mit tog kun 3 dag fra vandet gik til jeg fødte og da veerne kom tog det kun 16 timer hihihihi men ved du hvor længe det tog din mor det passer ca der efter ca...

Det har været meget forskelligt fra fødsel til fødsel.

Da hun skulle føde mig gik der 25 timer fra veerne fra regelmæssige. Da hun skulle føde min ældste lillebror gik der kun 11 timer. Da hun skulle føde min lillesøster gik der 17 timer. Og da hun skulle føde min mindste lillebror gik der kun 6½ time.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

Loa

Håber der snart sker noget

Så længe du husker at trække vejret og arbejde rigtig godt med veerne og ikke imod dem, så kan du altså selv forkorte fødslen.......

Anmeld

17. december 2010

B&J

281210 skriver:

Det har været meget forskelligt fra fødsel til fødsel.

Da hun skulle føde mig gik der 25 timer fra veerne fra regelmæssige. Da hun skulle føde min ældste lillebror gik der kun 11 timer. Da hun skulle føde min lillesøster gik der 17 timer. Og da hun skulle føde min mindste lillebror gik der kun 6½ time.

de siger også altid den først er slem men håber virkelig det ikke går så langt tid hos dig... som ved din mor det var længe og meget meget hårdt... men heldig vis kan du da få en masse hjælpe midler så det tager det lidt

Anmeld

17. december 2010

Benjamins'mor

B&J skriver:

de siger også altid den først er slem men håber virkelig det ikke går så langt tid hos dig... som ved din mor det var længe og meget meget hårdt... men heldig vis kan du da få en masse hjælpe midler så det tager det lidt

Ja, idag kan de jo alt muligt de læger, som de ikke kunne dengang jeg blev født.

Anmeld

17. december 2010

B&J

281210 skriver:

Ja, idag kan de jo alt muligt de læger, som de ikke kunne dengang jeg blev født.

Nemlig og jubii for det

Anmeld

17. december 2010

lucas<3

281210 skriver:

Jeg frygter lidt hvis jeg falder i søvn under fødslen.

det gør du ik..

Anmeld

17. december 2010

twinboys

281210 skriver:

Jeg var på sygehuset idag til et lille ekstra tjek. De sagde at de højst sandsynligt ville sætte mig igang, i frygt for barnet ikke for nok nærring. MEN men MEN...

NU er mine veer taget til!  Det gør FORBANDET ONDT! Men det er skønt. Der går ligenu ca. 9-10 min imellem dem, så venter bare på der kun går 5-6 min.

Fik også afvide at min livmodermund rent faktisk er væk. Der manglede lige 1 mm.

Uh, jeg bliver spændt nu!

Knus... Christina (38+2).

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeee snart er du moar.... hep hep hep

Anmeld

17. december 2010

Maja88

er dit vand gået??

Anmeld

17. december 2010

Benjamins'mor

Maja88 skriver:

er dit vand gået??

Nej..

Anmeld

17. december 2010

Maja88

281210 skriver:

Nej..

ja undskyld jeg spørger men er slet ikke med hehe.. har du stadigvæk veer.??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.