Endelig! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2010

Miss.Sunshine

281210 skriver:

Jeg håbede virkeligt også der ville ske mere i løbet af natten.

Men, det gjorde der desværre ikke. De blev bare mere uregelmæssige, men der kom så også mere knald på. Så de gøre mere ondt nu.

Men jeg venter et opkald fra FG om hvornår jeg kan komme ind til undersøgelse, for så vil de måske sætte mig igang. For siden igår er jeg blevet meget svimmel, jeg kan næsten ikke stå op og jeg har fået rigtigt meget kvalme, kan slet ikke spise noget.

Og så havde den bette kun taget 100 g på på omkring en uges tid, så de frygter at han ikke får nok nærring. Og så vil det bedste jo også være at han kommer ud så han kan få det mad som han har behov for.

Helt sikkert. det er da heller ikke til at holde ud for dig. At være halvt i fødsel i flere dage. Du skal jo bruge energien

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

Sofia

UHH, krydser fingre

Anmeld

17. december 2010

Benjamins'mor

Miss.Sunshine skriver:

Helt sikkert. det er da heller ikke til at holde ud for dig. At være halvt i fødsel i flere dage. Du skal jo bruge energien

Præcist, og kan slet ikke få sovet. Så ondt har jeg, og det er lidt træls. For hvis jeg nu pludseligt skal føde. Så er jeg sikkert pisse træt.  Det er lidt irriterende.

Anmeld

17. december 2010

B&J

281210 skriver:

Præcist, og kan slet ikke få sovet. Så ondt har jeg, og det er lidt træls. For hvis jeg nu pludseligt skal føde. Så er jeg sikkert pisse træt.  Det er lidt irriterende.

Du klare det 110% også selv om du er træt... der kommer super kræfter under fødsel ja hvor de kommer fra ved jeg ikke hihihi og bagefter har man super energi det havde jeg så¨håber alt kommer til af gå godt og du snart har en dejlig baby i dine arme

Anmeld

17. december 2010

Miss.Sunshine

281210 skriver:

ja lige præcis. Håber du får gode nyheder fra FG

Anmeld

17. december 2010

Benjamins'mor

B&J skriver:

Du klare det 110% også selv om du er træt... der kommer super kræfter under fødsel ja hvor de kommer fra ved jeg ikke hihihi og bagefter har man super energi det havde jeg så¨håber alt kommer til af gå godt og du snart har en dejlig baby i dine arme

Jeg frygter lidt hvis jeg falder i søvn under fødslen.

Anmeld

17. december 2010

Benjamins'mor

Miss.Sunshine skriver:

ja lige præcis. Håber du får gode nyheder fra FG

Det håber jeg virkeligt også. Og så må der gerne ske noget inden juleaften.

Anmeld

17. december 2010

B&J

281210 skriver:

Jeg frygter lidt hvis jeg falder i søvn under fødslen.

hihihi hvis du har veer der siger spar 10 så lover jeg for du ikke gør... men jeg fik da sovet 2 timer under min takke været epb.

Anmeld

17. december 2010

Benjamins'mor

B&J skriver:

hihihi hvis du har veer der siger spar 10 så lover jeg for du ikke gør... men jeg fik da sovet 2 timer under min takke været epb.

Okay.  Jeg håber bare det går hurtigt, for orker virkeligt ikke at ligge i smerter i 100 år. Er lidt af en pyldrerøv.

Anmeld

17. december 2010

B&J

281210 skriver:

Okay.  Jeg håber bare det går hurtigt, for orker virkeligt ikke at ligge i smerter i 100 år. Er lidt af en pyldrerøv.

jeg krydser finger for det men vil slet ikke love noget mit tog kun 3 dag fra vandet gik til jeg fødte og da veerne kom tog det kun 16 timer hihihihi men ved du hvor længe det tog din mor det passer ca der efter ca...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.