Jeg er så ked af det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2010

lion

bondepigen skriver:

...

Hvor er det bare til grin.

For hvad vi de så ha du laver? Hvis du ikke kan det ene, men ikke må få det andet?

Jeg håber at det hjælper at klage og at de kan forstå du skal ha pension.

Et stort kram herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

Barbamama

Åh hvor kan der dog bare gå meget galt i de systemer. Jeg håber virkelig du kan få hjælp så du ikke skal køre helt ned. Så må de sgu høre ordenligt efter og tage dig seriøst. Uha jeg kan blive gal når de ikke vil hjælpe folk der har det skidt... Knus til dig!

Anmeld

18. december 2010

Bondepigen

Tak, hvor er I søde allesammen. Jeg håber virkelig de tager en anden beslutning, når de får klagen, men har bare nærmest mistet håbet. Jeg kan bare ikke holde til at blive presset mere, og så ved jeg virkelig ikke, hvad jeg skal gøre.Det virker bare som en håbløs kamp, som jeg har kæmpet i 16 snart 17 år nu. Man skal åbenbart være halvdød for at blive taget seriøst i dag, eller måske det ikke engang er nok. Synes virkelig det er sørgeligt! Jeg er faktisk direkte bange for hvad der skal blive af mig...

Anmeld

18. december 2010

sarahb

de er sværre at danse med.

Min mands mor, der næsten ikk kan gå, har haft 2 blodpropper i hjernen, har gigt i knæ og fingre, konstant hovedpine og alt muligt andet. Kan ikk få førtids pension, de vil ikke give hende den og de trækker det så meget ud. Det er helt vildt... Og hun kan vitterligt ikk noget...

Anmeld

18. december 2010

Bondepigen

sarahb skriver:

de er sværre at danse med.

Min mands mor, der næsten ikk kan gå, har haft 2 blodpropper i hjernen, har gigt i knæ og fingre, konstant hovedpine og alt muligt andet. Kan ikk få førtids pension, de vil ikke give hende den og de trækker det så meget ud. Det er helt vildt... Og hun kan vitterligt ikk noget...

Ja desværre er jeg klar over, at de virker til at være meget ligeglade, med andre mennesker. Kender flere der er blevet elendigt behandlet.... Det er bare så frygteligt, at de kun tænker i penge...

Anmeld

18. december 2010

sarahb

bondepigen skriver:

Ja desværre er jeg klar over, at de virker til at være meget ligeglade, med andre mennesker. Kender flere der er blevet elendigt behandlet.... Det er bare så frygteligt, at de kun tænker i penge...

ja det er helt vildt..
Jeg håber bare du snart får en afklaring og forhåbenlig bliver tildelt den pension, det er slet ikke fair..

Anmeld

18. december 2010

Bondepigen

sarahb skriver:

ja det er helt vildt..
Jeg håber bare du snart får en afklaring og forhåbenlig bliver tildelt den pension, det er slet ikke fair..

Tak, og jeg håber osse det bedste for din svigermor!

Anmeld

18. december 2010

mama09

bondepigen skriver:

Ja jeg skulle i går have svar på kommunens ansøgning om førtidspension til mig, men hørte ikke fra dem. Ringede så til dem i dag, og fik af vide at jeg havde fået afslag!!! Min sagsbehandler havde bestemt regnet med at jeg fik tildelt pension, da jeg virkelig ikke engang kan afklares, da jeg bliver både fysisk og psykisk dårlig, af at skulle ud...osse selv om det bare er en afklaring. Begrundelsen for afslaget var netop den manglende afklaring plus at jeg er uvillig til at tage medicin.... Det sidste har de så fået galt i halsen, pga at psykologen har lavet en helt forkert fortolkning af spørgsmålet om jeg vil tage medicin. Jeg ville på det tidspunkt IKKE tage medicin, da jeg var gravid med Emma, hvilket min sagsbehandler osse har tilføjet i ressourceprofilen. Jeg er da på medicin nu, selv om jeg er gravid, prøver så godt nok på at trappe ud, da jeg ikke har det godt med at tage medicin, når jeg er gravid. Min sagsbehandler vil hjælpe mig med at udføre en klage, men puha hvor er jeg ked af det, og har nærmest mistet alt håb for min fremtid. Jeg skal være en god mor for mine børn, og hvordan kan jeg være det, hvis jeg skal gå ned både psykisk og fysisk hver gang de vil prøve en afklaring af.Psykiater og psykolog har begge skrevet at det er bedst, jeg ikke bliver presset ud i noget, da mine psykiske problemer, så blusser op igen...Hvad pokker vil de da have jeg skal gøre???:*(

systemet sucks.. Bliv ved med at kæmpe.. Det tog min Mor 8 år, før hun fik godkendt... til trods for hun fik det dårligere og dårligere...

Håber du får støtten og hjælpen til at ta kampen op mod dem igen

Kæmpe  til dig!

Anmeld

18. december 2010

Bondepigen

Trinehw skriver:

systemet sucks.. Bliv ved med at kæmpe.. Det tog min Mor 8 år, før hun fik godkendt... til trods for hun fik det dårligere og dårligere...

Håber du får støtten og hjælpen til at ta kampen op mod dem igen

Kæmpe  til dig!

Tak skal du have. Godt din mor langt om længe fik det!

Anmeld

19. december 2010

Skouboe

Har desværre ikke så meget at byde ind med bortset fra ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.