Jeg er så ked af det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

880 visninger
19 svar
0 synes godt om
16. december 2010

Bondepigen

Ja jeg skulle i går have svar på kommunens ansøgning om førtidspension til mig, men hørte ikke fra dem. Ringede så til dem i dag, og fik af vide at jeg havde fået afslag!!! Min sagsbehandler havde bestemt regnet med at jeg fik tildelt pension, da jeg virkelig ikke engang kan afklares, da jeg bliver både fysisk og psykisk dårlig, af at skulle ud...osse selv om det bare er en afklaring. Begrundelsen for afslaget var netop den manglende afklaring plus at jeg er uvillig til at tage medicin.... Det sidste har de så fået galt i halsen, pga at psykologen har lavet en helt forkert fortolkning af spørgsmålet om jeg vil tage medicin. Jeg ville på det tidspunkt IKKE tage medicin, da jeg var gravid med Emma, hvilket min sagsbehandler osse har tilføjet i ressourceprofilen. Jeg er da på medicin nu, selv om jeg er gravid, prøver så godt nok på at trappe ud, da jeg ikke har det godt med at tage medicin, når jeg er gravid. Min sagsbehandler vil hjælpe mig med at udføre en klage, men puha hvor er jeg ked af det, og har nærmest mistet alt håb for min fremtid. Jeg skal være en god mor for mine børn, og hvordan kan jeg være det, hvis jeg skal gå ned både psykisk og fysisk hver gang de vil prøve en afklaring af.Psykiater og psykolog har begge skrevet at det er bedst, jeg ikke bliver presset ud i noget, da mine psykiske problemer, så blusser op igen...Hvad pokker vil de da have jeg skal gøre???:*(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

TbCp

Årh nej

Det er jeg godt nok ked af at høre....

Håber virkelig din sagsbehandler kan få dig hjulpet hurtigst muligt og få reddet alle trådene ud!!!!

Anmeld

16. december 2010

sarahb

ihhhhh mand!!!!
hvor er det bare træls!!!! Det kan ikke passe!!!!

Håber virkelig din sagsbehandler får udarbejdet en klage så i kan komme stærkt igen og du kan få førtids pensionen...

Anmeld

16. december 2010

Karo

Sikke noget møg

Håber virkelig at de finder ud af de har begået en fejl.

Anmeld

16. december 2010

Ni-ko-li-ne

Det er jeg rigtig ked af at høre!

der bliver afvist rigtig mange!  jeg er rigtig glad for det sted jeg er i afklaring, men jeg ved også at det slutter her d. 21 januar og man aner ikke om man er købt eller solgt!

mit bedste råd til dig ville være at forsøge at anke afgørelsen. Hvis ikke det nytter og du stadig får afslag ville mit bedste råd være at forsøge at deltage i en afklaring... men jeg er godt klar over at det betyder du vil få det rigtig rigtig skidt hver gang! Og det er klart at du vil få meget dårlig samvittighed overfor Emma og baby i maven... Desværre er det den eneste vej jeg kender udover at anke...

Det er rigtig ubeskriveligt hårdt at være syg i det danske system... det kan godt være man er sikret sygedagpenge i 52 uger, men det tager ofte længere tid og langt fra lle bliver forlænget de 26 mulige uger i sygedagpengene... så kan man søge KH, men helt ærligt... man har det ubeskriveligt skidt og så strammes der også ind økonomisk...

jeg håber det bedste for dig!!

Anmeld

16. december 2010

otlitrom

Årh, hvor surt!

Anmeld

16. december 2010

ooo

Du får lige et kæmpe kram herfra.

Jeg håber at din sagsbehandler kan hjælpe dig, så du ikke skal stresse over det mere.

Anmeld

16. december 2010

JustAnotherName

Øv altså  ..... Sender dig trøstende krammere   

Anmeld

16. december 2010

Klumpe-dumpe

De skulle ha´et kæmpe los over skinnebenet, skulle de!!!

Anmeld

16. december 2010

anna-jonas

Sikke noget hø...................men du må og skal kæmpe videre for din sag, lov mig det. Det føles nogle gange som et umuligt system at være oppe imod...................men KÆMP, og du skal sejre.

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.