I'm in chok!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2008

Anne

Jeg ville bare ønske, at jeg kunne sige til Rasmus, at idioten bare sagde sådan, fordi han ahr en lille diller, men det forstår han jo desværre ikke endne.
Han var så ulykkelig, da han skulle sove, og spurgte mig flere gange om han er en snotunge. ÆV!
Hvis I ser en rødhåret mand på cykel i Viborg, så stik en kæp i hans hjul og løb :)
KH
Anne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2008

twinboys

Sådan en idiot...

Oplevede selv i regnvejr at vi holdte i bil og skulle ud fra en indkørsel, hvor man skal over et fortov og en cykelsti... For at kunne se bedre om der kom biler måtte man lidt ud på fortorvet... Der kom mange biler og vi måtte vente længe... Inden vi så kunne køre kommer en mor med klapvogn gående på fortorvet, hun svinger ud på cykelstien og går forbi os... Men hendes mand som kommer lidt bagved bliver stiktosset over at vi holder på lidt af fortovet og det skal siges vi kan ikke bakke for der holder en bil bagved...

Han råber vildt, kan heldigvis ikke høre det, da bilen jo isolere godt og det vælter ned med regn... Han står udenfor bilen og skaber sig og giver os fingeren og jeg ville ikke finde mig i det og giver ham fingeren tilbage han vender om og flyver lige mod min side i bilen... Casper får låst dørene i en fart, men idioten spytter heldigvis kun på bilen...

Drengene bag i bilen stiller mange spørgsmål og jeg forklarer dem at nogle mennesker er ikke helt klare i deres hoveder... Jeg fortæller også at han havde drukket alt for meget øl, eller havde taget nogle piller der gjorde ham skør oveni hovedet... ( han var på et eller andet )

En fed kommentar Alexander så siger, ja han var da dum i at spytte på bilen, for regnen skyller det jo bare væk nu...

Men ja der findes nogle mennesker der åbentbart ikke er som alle vi andre...

Forstod godt du blev tavs... Jeg sad dog inde i bilen...

Majbritt(H)

Anmeld

3. september 2008

bette

Anne skriver:

Jeg ville bare ønske, at jeg kunne sige til Rasmus, at idioten bare sagde sådan, fordi han ahr en lille diller, men det forstår han jo desværre ikke endne.
Han var så ulykkelig, da han skulle sove, og spurgte mig flere gange om han er en snotunge. ÆV!
Hvis I ser en rødhåret mand på cykel i Viborg, så stik en kæp i hans hjul og løb :)
KH
Anne

haha fuck mand stakkels alle rødhåret mænd..
ej kunne lige se det for mig..
er ude og gå tur og en rødhåret mand kommer cyklende.. skynder mig at kaste den gamle dame som går foran mig, stok ind i hans hjul..8D

Anmeld

3. september 2008

Anne

bettemouse skriver:

Anne skriver:

KH
Anne

er ude og gå tur og en rødhåret mand kommer cyklende.. skynder mig at kaste den gamle dame som går foran mig, stok ind i hans hjul..8D

Bare du sørger for den gamle dame ikke vælter, så er der go go go girl herfra :)

Anmeld

3. september 2008

bette

Anne skriver:

bettemouse skriver:

Anne skriver:

KH
Anne

Bare du sørger for den gamle dame ikke vælter, så er der go go go girl herfra :)

hehe nej okay.. kan godt se det måske ik liiiige skulle gå udover hende..
haha8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.