Rasmus og jeg er lige kørt fra hans sfo. Vi kører igennem en park. Jeg på cykel og Rasmus på løbehjul. Rasmus vælter på løbehjulet, så en mand på cykel bagved må svinge udenom. Manden skriger til Rasmus; Hvad laver du din snotunge? jeg sagde, hvad er det du siger? Idioten siger meget ondt til mig: Forstår du ikke dansk, jeg sagde, hvad laver du din snotunge.
Normalt er jeg rigtig god til at give andre et fur tilbage, men for det første var jeg dybt chokeret over, at sådan en forpulet idiot kan finde på at sige sådan til min nuttede dejlige unge og for det andet, så ved jeg sgu efterhånden ikke, hvad folk kan finde på. han skulle have haft en pind i hjulet og en ordentlig en verbalt, så han ikke kunne få ørenlyd de næste uger. Men jeg turde ikke. Tænk jeg turde ikke forsvare min elskede unge.
På den anden side er det jo fint nok, at Rasmus ikke oplevede mere end som så. Han er ret chokeret nu og vil ringe til politiet. På vej hjem kommer i faktisk forbi politistationen, og Rasmus kører derind, for nu vil han bare have manden fanget og lagt i håndjern og sendt til Polen. (jeg ahr bildt Rasmus ind at alle kriminelle ender i Polen, forid han er mega bange for indbrudstyve).
ÆVÆVÆVÆVVVV
Anne>(
Anmeld