I'm in chok!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.145 visninger
14 svar
0 synes godt om
2. september 2008

Anne

Rasmus og jeg er lige kørt fra hans sfo. Vi kører igennem en park. Jeg på cykel og Rasmus på løbehjul. Rasmus vælter på løbehjulet, så en mand på cykel bagved må svinge udenom. Manden skriger til Rasmus; Hvad laver du din snotunge? jeg sagde, hvad er det du siger? Idioten siger meget ondt til mig: Forstår du ikke dansk, jeg sagde, hvad laver du din snotunge.
Normalt er jeg rigtig god til at give andre et fur tilbage, men for det første var jeg dybt chokeret over, at sådan en forpulet idiot kan finde på at sige sådan til min nuttede dejlige unge og for det andet, så ved jeg sgu efterhånden ikke, hvad folk kan finde på. han skulle have haft en pind i hjulet og en ordentlig en verbalt, så han ikke kunne få ørenlyd de næste uger. Men jeg turde ikke. Tænk jeg turde ikke forsvare min elskede unge.
På den anden side er det jo fint nok, at Rasmus ikke oplevede mere end som så. Han er ret chokeret nu og vil ringe til politiet. På vej hjem kommer i faktisk forbi politistationen, og Rasmus kører derind, for nu vil han bare have manden fanget og lagt i håndjern og sendt til Polen. (jeg ahr bildt Rasmus ind at alle kriminelle ender i Polen, forid han er mega bange for indbrudstyve).

ÆVÆVÆVÆVVVV
Anne>(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2008

Mathilde

Ej hvad f...... tænker sådan en mand på(?)
Han kunne da bare have stoppet op og spurgt om din dreng havde slået sig... Det var da en mærkelig reaktion! Han må have haft en rigtig dårlig dag, eller noget...
Jeg kan da godt forstå at både dig og Rasmus er helt i chok efter sådan en oplevelse. Dumme mand!

Håber i er ok begge to.

Kram fra Mathilde

Anmeld

2. september 2008

Heidi.

Jeg har kun en ting og sige..

Idiot!

Anmeld

2. september 2008

1977

Profilbillede for 1977
Sikke da en åndsbolle/idiot/narrøv/skidespræller/røvpuler/møg svin og en masse mere, men Jesse sidder på mit skød, så jeg må hellere tale pænt >( >( >(

Håber han får det bedre

(H)

Anmeld

2. september 2008

lonemus

Heidi-Godsk skriver:

Jeg har kun en ting og sige..

Idiot!

enig

Lone

Anmeld

2. september 2008

MorCamilla

Sådan en idiot.. Heldigt at der ikke sket noget med Rasmus, altså at han ikke slog sig da han væltede.. Sådan et fjols, jeg var gået helt amok...

Anmeld

2. september 2008

Anne

MorCamilla skriver:

Sådan en idiot.. Heldigt at der ikke sket noget med Rasmus, altså at han ikke slog sig da han væltede.. Sådan et fjols, jeg var gået helt amok...

ja det ville jeg normalt også Camilla, men pludselig når man står i situationen, så pludselig farer der en masse tanker igennem hovedet, som tænk hvis han slog mig foran Rasmus...
Så jeg tav...

Anmeld

2. september 2008

NejaJ

Sådan en IDIOT>(
Jeg tror os jeg var blevet ligeså chokeret...
Troede slet ik voksne mennesker kunne finde på at sige sådan noget til et barn....

Anmeld

2. september 2008

Stumpen

Hold da kæft... Der er da ingen der vælter med vilje, for at genere andre... Jamen altså...sikke en opførsel...eller mangel på samme...
(H) Anja..

Anmeld

2. september 2008

Honningblomst

Øv...ja, bare børn dog kunne vente med at løbe ind i alle de uempatiske småtbegavede mennesker, til de blev større....Jeg plejer at sige til mine børn, når vi eller de har oplevet sådanne mennesker, at der findes voksne som er dumme og ikke særlig rare...og det må de jo så desværre forholde sig til, bare vigtigt for mig at gøre det klart at det ikke er dem den er gal med. Men sådan kan jeg høre du også gør...
Stort kram til dig og din dejlige søn...
(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.