Nintendo Wii (ikke børn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2008

lonemus

Anja Nørreslet skriver:

Der er kommet et nyt spil til den - med bordtennins og et ståbræt, hvor man kan dyrke fitness osv på den. Men det ståbræt er endnu ikke udgivet i danmark, så indtil videre kan man kun købe spillene

Mener du wii boarded? For det er da udkommet for længe siden
ifølge dette link:
http://www.spilpriser.dk/Products/Listprices.asp?I D=420588

Hej Anja!

Jeg har lige tjekket med gemalen og han mener der findes 2 udgaver af brættet - og at vi skal have ikke er kommet endnu!!!!!
Jeg har ikke forstand på det, jeg lytter kun efter det han siger....!!

Men tak for hjælpen :)

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2008

linemus

lonemus skriver:

Anja Nørreslet skriver:

Der er kommet et nyt spil til den - med bordtennins og et ståbræt, hvor man kan dyrke fitness osv på den. Men det ståbræt er endnu ikke udgivet i danmark, så indtil videre kan man kun købe spillene

ifølge dette link:

Hej Anja!

Jeg har lige tjekket med gemalen og han mener der findes 2 udgaver af brættet - og at vi skal have ikke er kommet endnu!!!!!

Lone

Aha, det må være et nyt et så. Jeg tænkte nemlig det samme som Anja - vi har Wii Fit, hvor der følger et "bræt" med, og det er bare købt en alm. elektronik forretning. Må lige lure hvad det er for et nyt et... :)

Knus Line

Anmeld

2. september 2008

lonemus

linemus skriver:

lonemus skriver:

Anja Nørreslet skriver:

ifølge dette link:

Hej Anja!

Lone

Aha, det må være et nyt et så. Jeg tænkte nemlig det samme som Anja - vi har Wii Fit, hvor der følger et "bræt" med, og det er bare købt en alm. elektronik forretning. Må lige lure hvad det er for et nyt et... :)

Knus Line

Hej Line!

Nu har jeg opklaret mysteriet! Det er os der har taget fejl, brættet ER udkommet, men i restordre i hele Europa. Der står således på Proshop.dk:

OBS: Produktet er i restordre i hele europa og der er derfor længere ventetid på denne, det forventes at leveringen er stabil igen i løbet af September 2008.

Og vi har desværre ikke været heldig at få fra den første sending. Håber vi kan få den i løbet af denne måned...:)

Knua
Lone

Anmeld

2. september 2008

..

Tusind tak for alle jeres tilbage meldinger.. Vi fandt en Wii maskine på gul og gratis idag til 1400 kr - nogen mennesker med MANGE penge eller et STORT banklån (ifølge deres biler, hus og stil..) havde vundet en i en konkurrence og syntes ikke de havde noget at bruge den til.. Nu er den så vores8D8D8D

Vi har leget lidt med det her til aften, tror vi i morgen må ud og købe ind så vi kan spille mod hinanden.. Når man spiller mod hinanden, spiller man så samtidigt eller på skift?

Det der Mario kart, hvordan fungerer det?

(H) fra en meget glad macrolf med tunge arme..

Anmeld

3. september 2008

Skovurt

Tillykke med jeres nye tidsrøver :D - det er så fedt når man falder over sådan et tilbud. Ang. mario kart, så er det et "bilspil". Man kan vælge imellem en masse små figurer, biler/motorcykler og så kører man ræs på forskellige baner - enten alene, mod wii'en, mod folk online eller kører 2-4 sammen (også mon wii'en). Man kan vælge om man skal køre hold eller "alene", og så en hel masse forskelligt om om det skal være på tid, eller ej osv osv (har ikke lige just sat mig grundigt ind i det - spiller bare :D) Det er virkelig et hit herhjemme. Man bruger wiimoten som "rat" - og til spillet følger også et plastik rat som man kan sætte wiimoten ned i - men det er igen kun for udseendets skyld, det har ingen forbedrende effekt. Nå ja - på banerne er der også "bonus" kasser man kan samle op, så man kan være heldig at få lidt turbo, eller en eller anden ting man kan kaste i nakken på de andre :D De andre spil er det vist forskelligt om man spiller samtidigt eller på skift. Tennis er f.eks. samtidigt, mens bowling er på skift. Anette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.