Nintendo Wii (ikke børn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

955 visninger
14 svar
0 synes godt om
2. september 2008

..

Hej..

Jeg kunne rigtigt godt tænke mig en nintendo Wii - tror jeg.. Jeg har ikke prøvet den men syntes det ser sjovt ud..

Er der nogen af jer som har en eller som har prøvet en der kan fortælle mig lidt om hvad I syntes om den og hvad der er et must at købe med, tænker på flere joypads (eller hvad de hedder..)(?)

En masse ? til kloge hoveder :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2008

Lullaby

Vi har en wii og hold da op sådan en er vanedannende :D Det er et must at have 2 controllere samt 2 nunchucks (mener jeg de hedder). Mange spil kører nemlig med disse 2 koblet sammen og det er ikke særlig sjovt hvis man ikke kan spille mod hinanden :D

Anmeld

2. september 2008

lonemus

Vi har det.
Jo, det er enormt skægt og rigtig god underholdning, når man får gæster.
Yderligere ser det enormt sjovt ud for tilskuerne :)

Vi har 2 controllere + 2 andre controllere, så man kan spille boksning.
Om den er et must?....hmm.....det ved jeg ikke, den er jo som alt andet, sjov og uundværlig i starten, men så daler interessen med tiden.
Vi bruger ikke vores ret meget mere - men da vi holdt havefest forleden, havde vores mange gæster rigtig glæde af den :)

Der er kommet et nyt spil til den - med bordtennins og et ståbræt, hvor man kan dyrke fitness osv på den. Men det ståbræt er endnu ikke udgivet i danmark, så indtil videre kan man kun købe spillene.

Men jo, det er enormt skægt, hyggeligt og det hele. Nu er dne jo heller ikke så dyr længere - vi købte den sidste sommer, dér kostede den 1000.- kr mere....!

Lone

Anmeld

2. september 2008

Anne

Vi har også en, og Rasmus på fem år er super glad for den. Han elsker at spille med vennerne og med min kæreste. Lige nu er det Lego Star Wars og Lego Indiana Jones, der er det store hit

Anmeld

2. september 2008

Lullaby

Der er kommet et nyt spil til den - med bordtennins og et ståbræt, hvor man kan dyrke fitness osv på den. Men det ståbræt er endnu ikke udgivet i danmark, så indtil videre kan man kun købe spillene

Mener du wii boarded? For det er da udkommet for længe siden
ifølge dette link:
http://www.spilpriser.dk/Products/Listprices.asp?I D=420588

Anmeld

2. september 2008

Tynen

Er desværre ikke selv den lykkelige indehaver af en...Endnu :)
Sparer sammen på livet løs for jeg MÅ!!!!! bare have en.

Det er virkelig det sjoveste jeg har prøvet i lang tid, man kan jo blive ved med at stå og spille klovn foran fjerneren.

Synes det er et must at have et ekstra joypad - Så kan man jo banke hinanden :)
Men det løber da op - En ekstra Nunchuk skal også til hvis man skal spille 2 i boksning osv.

Er lidt træt af at de ikke har fuldendt den med en dvd-afspiller i drevet - Det ku´ have været nice :)

Trine (Skabsnørd :$)

Anmeld

2. september 2008

Honningblomst

Uha...det er slet, slet ikke mig...MEN ungerne elsker det...og jeg kan se at mange voksne gør, så jeg er nok bare en del af et mindretal.;)
Knus Eva...som stort set har alt det skrammel i huset man kan få...drengebørn...(C)

Anmeld

2. september 2008

ann-kristina

Hej
Ja vi har også en og det er bare så sjovt. Vi har også Wii fitness (altså det der bræt) og det er altså det jeg bedst kan lide. Jeg bokser, stepper, skihopper osv.
Det er dyrt for det hele, men jeg synes altså at det er alle pengene værd.

Anmeld

2. september 2008

Skovurt

Jeg fik en i fødselsdagsgave af Jesper i sidste måned, og er helt overrasket over hvor pjattet jeg bliver ved med at være med den :D

Jeg fik en pakke med selve konsollen, en ekstra wiimote, nunchuck, en pakke med "sports udstyr" (plastik gejl som er ligegyldigt, og lavet udelukkende for useendet når man står der og svinger kroppen foran sit tv) og 2 genopladelige batteri dimser til wiimoterne.

Herhjemme er spilhittet mario kart wii - det er virkelig vanedannende - selv for mig, som ellers aldrig har gidet bilspil :D - det hænder at vi bruger en hel bunke tid på at køre online om aftenen når Leander er lagt :$

Jeg overvejer om jeg skal have wii fit, men synes bare det er så pokkers dyrt...

Anette
- som har gennemlevet sine første to "injurwiis" i skulderen - takket være bowling spillet.

Anmeld

2. september 2008

Zuzet

Farmanden til mine 3 små har købt en Wii til os alle herhjemme og den vil jeg ihvertfal også varmt anbefale.

Jeg har rigtig mange gange været godt øm overalt pga vi har prøvet at tæske hianden i de forskellige spil hihi...

I sports spillet der følger med, udregner den ens alder ud fra ens testresultater hvilket giver god mulighed for at drille hianden hihi

Mange anbefalinger herfra

Hilsen

Lotte, med 4 drenge der også er vild med Wii

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.