Amning og hårfarve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2010

LRJ

Maggieh skriver:

sikken forskel .. ser ud til at jeg valgte den forkerte frisør ..

jaamen, hvorfor ikke ..

Ja sys godt nok det er dyrt det du har givet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Magsen

Lone H. skriver:

Ja sys godt nok det er dyrt det du har givet

jaa synes jeg også !!

Anmeld

16. december 2010

Tulle28

Jeg ammer stadig, og jeg har fået farvet hår et par gange - striber og i toningsfarve. Det er vist dampende der ikke er så gode at indånde, men hvis du vælger toningsfarve og din frisør ikke kommer helt ned i hårbunden, er det OK - iflg. min frisør. Men der er jo sååå mange meninger om det. Så længe man ikke gør det hver og hver anden uge, så synes jeg det er OK.

Anmeld

16. december 2010

svanen73

Det anbefales man ik farver hår flere steder online...det er kemikalierne, ik at det blir inhaleret, men hvis du har rifter i hovedbunden går kemikalierne i blodet.

Jeg ville godt nok ik lytte til en frisør og så jeg pænt ligeglad med om de blir sygemeldt eller ej

Men self kan man jo købe natur hårfarve osv.

Anmeld

16. december 2010

Fru.Ø

Nej jeg hverken fik farvet hår eller tog sol,under mine graviditeter.

Anmeld

16. december 2010

Amso

Jeg har ikke født endnu.. Men har under ingen omstændigheder tænkt mig at farve hår mens jeg ammer..!! Alle de kemikalier der er i det... Og det er der også i økologiske farver, ellers ville det sku ikke kunne sidde fast..

Anmeld

16. december 2010

LenaJohansen

Jeg talte med en jordmoder idag, og hun sagde faktisk at der intet skete ved det, man skulle bare ikk have dem i nærheden af hårfarven, altså have dem i samme rum som der blir farvet hår.. Men jeg ved det ikk .. Tror nu ikk jeg tør når det kommer til stykket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.