Amning og hårfarve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Farvede i hår da i ammede ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

12.171 visninger
16 svar
0 synes godt om
15. december 2010

LenaJohansen

Jeg er i tvivl om man må farve hår når man ammer.. Og tør derfor ikke gøre det endnu.. Selvom mit hår trænger hårdt til det efterhånden

Så vil lige høre jeres mening om dette..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

LenaJohansen

der var ikk mange der stemte, prøver lige at oppe den

Anmeld

16. december 2010

millesofie

jeg farvede ikke hår li'som at jeg heller ikke gjorde det da jeg var gravid

det er gifigt og farligt for bebs og ja en ting er jo at jeg gør det ved mig selv men min lille skatte basse skal ikke lide overlast!!

Anmeld

16. december 2010

Angel

Det anbefales at man ikke farver hår når man ammer.

Jeg fik det gjort en enkelt gang, fik lavet striber i sølvpapir så farven ikke berørte hovedbunden..

Anmeld

16. december 2010

maria_wlt

Jeg må ærlig indrømme at jeg ikke forstår hvorfor man gider at tage chancen....

Anmeld

16. december 2010

Chewy

Nu har jeg ikke født endnu, men jeg har valgt, at jeg hverken farver hår nu som gravid eller som ammende. Jeg vil ikke tage nogen chancer for min lille skats skyld

Men hvor er det da bare ufedt at gå rundt med en kæmpe udgroning

Anmeld

16. december 2010

Magsen

jeg synes virkelig det er noget fis at man ikke kan farve hår når man ammer .. kan godt forstå at man ikke gør det imens man er gravid fordi der kommer det lige ned i barnet.. men der er så lidt der går ned i mælken.. plus du behøves jo heller ikke sidde og amme imens du får det farvet : ..

jeg farver hår. Også selvom jeg ammer. Tog hjem til en veninde så snart jeg havde ammet min pige, farvede håret og hyggede lidt, tog så hjem når min pige blev sulten igen og håret var flot nyFARVET

som en anden herinde har skrevet :

Nu er jeg selv frisør, og ja vi bliver ikke sygemeldt når vi bliver gravide.
Spørgsmåler er hvad er sundt og hvad er ikke???????
Jeg plejer at sige til mine kunder hvem er mest i det, kunden eller frisøren?????
Hvis det virkeligt er så farlige som det siges, ville vi som frisøre så ikke blive sygemeldt på stedet??

så MIT svar er farv du endelig dit hår (alligevel ikke for meget vel, og jeg ville ihvertfald holde mig fra blegning da det er meget stærkere end alt andet)

Anmeld

16. december 2010

Magsen

Chewy skriver:

Nu har jeg ikke født endnu, men jeg har valgt, at jeg hverken farver hår nu som gravid eller som ammende. Jeg vil ikke tage nogen chancer for min lille skats skyld

Men hvor er det da bare ufedt at gå rundt med en kæmpe udgroning

da jeg blev gravid, farvede jeg det engang - min normale hårfarve.. Netop for at være fri for at tænke på den klamme udgroning. Gjorde det økologisk og guud det skal jeg ikke gøre igen.. det kostede 1100 bare for farve

Anmeld

16. december 2010

LRJ

Maggieh skriver:

da jeg blev gravid, farvede jeg det engang - min normale hårfarve.. Netop for at være fri for at tænke på den klamme udgroning. Gjorde det økologisk og guud det skal jeg ikke gøre igen.. det kostede 1100 bare for farve

1100 for økologisk det var da dyrt jeg gav 300 for at få farvet alt mit i det

- men jeg har farvet mit hår både under graviditeten og under amningen

Anmeld

16. december 2010

Magsen

Lone H. skriver:

1100 for økologisk det var da dyrt jeg gav 300 for at få farvet alt mit i det

- men jeg har farvet mit hår både under graviditeten og under amningen

sikken forskel .. ser ud til at jeg valgte den forkerte frisør ..

jaamen, hvorfor ikke ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.