Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Miss.Sunshine skriver: Jamen det er jeg da også,hvis jeg kunne sove hos dig Så er jeg sgu frisk
Jamen det er jeg da også,hvis jeg kunne sove hos dig Så er jeg sgu frisk
https://www.baby.dk/debat/80681pi1/ordet-er-frit/festglade-moedre-moede-d.aspx#GoToMessage
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rikke skriver: Jo da, jeg er klar Bor i Aalborg men flytter til Løgstør til januar.
Jo da, jeg er klar Bor i Aalborg men flytter til Løgstør til januar.
Silvermist skriver: Ville helt sikkert være frisk, men bor i Århus, så... Super idé
Ville helt sikkert være frisk, men bor i Århus, så...
Super idé
https://www.baby.dk/debat/83363pi1/ordet-er-frit/fest-d--19-februar-i-nordjylland.aspx#GoToMessage
Gitte85 skriver: Kom til Sjælland så er jeg frisk
Kom til Sjælland så er jeg frisk
Low skriver: Altså jeg er frisk hvert fald
Altså jeg er frisk hvert fald
duddi. skriver: Jeg er (næsten) altid klar på en bytur, men det skal selvfølgelig lige passe med min datter da jeg er alene med hende. Hvor har du i tankerne at svinge rundt?
Jeg er (næsten) altid klar på en bytur, men det skal selvfølgelig lige passe med min datter da jeg er alene med hende. Hvor har du i tankerne at svinge rundt?
mor-til-vanessa skriver: jeg er frisk. er super lang tid siden jeg har været i byen. er næsten ligeglad med hvor det bliver, bare jeg har et sted at sove
jeg er frisk. er super lang tid siden jeg har været i byen. er næsten ligeglad med hvor det bliver, bare jeg har et sted at sove
Louisiana28 skriver: Jeg trænger virkelig til en druktur, og jeg ville helt sikkert tage en vild pige-bytur med dig, hvis ikke det var fordi du bor i den anden ende af landet
Jeg trænger virkelig til en druktur, og jeg ville helt sikkert tage en vild pige-bytur med dig, hvis ikke det var fordi du bor i den anden ende af landet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128