Vi stod og hyggede os som vi altid gør når vi pusler. Min kæreste skriver eksamensprojekt og er derfor også hjemme, han stod sammen med os.
Min datter ligger med hovedet i den rigtige ende, ind mod væggen og min kæreste står lige ved siden af og snakker med hende, da jeg bukker mig ned. 2 sekunder senere råber min kæreste og jeg mærker et bump på min ryg og Emilie ligger på vores klinkegulv ude på badeværelset. 
Jeg skyldte mig at tage hende ind til mig, trøste og kysse. 2 min. senere stoppede hun med at græde. Vi tog tøjet af og kiggede på hende, men der er intet at se. (Hun faldt heldigvis ikke med hovedet først, men tog selv fra med armene.) Jeg ringede til skadestuen som vi tog op til. Der er absolut ikke sket hende noget, hverken en skramme, blåt mærke eller andet, så vi slap heldigvis med skrækken. Men hold op, det er det værste jeg nogensinde har oplevet og man føler sig som verdens dårligste mor. 
.
Heldigvis er stakkels lille Emilie glad som altid og tog det hele med et smil. Jeg er så lykkelig for det ikke gik værre.
Anmeld