Kan ikke holde det ud..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

FruHolm <3

281210 skriver:

Jeg skal på sygehuset imorgen. Og jeg har tænkt mig at spørge om det samme.

hehe forstår jeg godt så er det ikke kun mig der har fået den idé

for at de siger go for det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Benjamins'mor

sarah Foged skriver:

hehe forstår jeg godt så er det ikke kun mig der har fået den idé

for at de siger go for det

Det gør jeg også.

Min baby er også stor nok. Og så kan jeg faktisk ingenting længere. Og mine veer er begyndt så småt, bare ikke regelmæssigt.

Anmeld

15. december 2010

FruHolm <3

281210 skriver:

Det gør jeg også.

Min baby er også stor nok. Og så kan jeg faktisk ingenting længere. Og mine veer er begyndt så småt, bare ikke regelmæssigt.

kender det godt, hvis bare de gad og komme ordentligt så var det godt heh kan knap nok rejse mig op uden hjælp

Anmeld

15. december 2010

Benjamins'mor

sarah Foged skriver:

kender det godt, hvis bare de gad og komme ordentligt så var det godt heh kan knap nok rejse mig op uden hjælp

Præcist. Min kæreste er nødt til at hjælpe mig op af sengen inden han tager afsted, ellers kunne jeg få lov at ligge i sengen en hel dag. Ikke så fedt. Kan heller ikke selv tage strømper på.

Anmeld

15. december 2010

FruHolm <3

281210 skriver:

Præcist. Min kæreste er nødt til at hjælpe mig op af sengen inden han tager afsted, ellers kunne jeg få lov at ligge i sengen en hel dag. Ikke så fedt. Kan heller ikke selv tage strømper på.

nemlig, man føler sig helt ynkelig når man ikke kan gøre tingene selv, men så er det heldigt at der ikke er lang ventetid endnu

der er heller ikke noget værre end at tabe noget på gulvet når man ikke selv kan samle det op og man ikke kan nå varerne i butikkerne og skal have hjælp til at lukke sko osv.

man føler sig som en klump der hele tiden er i vejen

Anmeld

15. december 2010

Benjamins'mor

sarah Foged skriver:

nemlig, man føler sig helt ynkelig når man ikke kan gøre tingene selv, men så er det heldigt at der ikke er lang ventetid endnu

der er heller ikke noget værre end at tabe noget på gulvet når man ikke selv kan samle det op og man ikke kan nå varerne i butikkerne og skal have hjælp til at lukke sko osv.

man føler sig som en klump der hele tiden er i vejen

Nemlig.

Idag da jeg skulle handle, der kunne jeg ikke samle en kurv op. Så jeg måtte få hjælp. Det er lidt pinligt.

Anmeld

15. december 2010

FruHolm <3

281210 skriver:

Nemlig.

Idag da jeg skulle handle, der kunne jeg ikke samle en kurv op. Så jeg måtte få hjælp. Det er lidt pinligt.

kunne jeg godt forestille mig, har selv prøvet det et par gange . men så er det godt folk er så venlige at hjælpe

Anmeld

15. december 2010

Benjamins'mor

sarah Foged skriver:

kunne jeg godt forestille mig, har selv prøvet det et par gange . men så er det godt folk er så venlige at hjælpe

Ja, heldigvis.

Anmeld

15. december 2010

FruHolm <3

281210 skriver:

Ja, heldigvis.

Anmeld

15. december 2010

Silvermist

Puha, sådan havde jeg det også under begge mine graviditeter. Jeg havde det allerbedst nøgen. Det var så ubehageligt at have noget på der bare strammede en lille smule på maven.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.