Kan ikke holde det ud..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.460 visninger
24 svar
0 synes godt om
15. december 2010

Benjamins'mor

Jeg går kun i joggingbukser fordi jeg ikke kan lukket mine cowboy bukser, men jeg kan næsten heller ikke holde ud at have dem eller mine underbukser på. Det strammer så meget samtidig med mine plukkeveer, og det gør sindssygt ondt!

Ved ikke hvad jeg egentligt ville med dette indlæg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

birthee

Er det sådan generelt det bare strammer, eller er det noget der kommer ind imellem??? Tænker bare at det da absolut ikke må være rart at dine bukser strammer - og så endda jogging-bukser Kunne bare læse i et af dine tidligere indlæg, at du var begyndt at have flere pluk-veer, så måske det er endnu et skridt nærmere fødslen??? Altså hvis det sådan spænder henover maven??

Anmeld

15. december 2010

BinaMor

kjoler, kjoler, kjolertilsidst gik jeg ikke i andet. evt lange nederdele du hiver op under brystet. ja man ligner en fynbo fra 70erne temmelig meget (no affece fynies) men det er dæjligt!

og varmepuder på lænden! det virker på plukkeveerne!

Anmeld

15. december 2010

jannebjerre

281210 skriver:

Jeg går kun i joggingbukser fordi jeg ikke kan lukket mine cowboy bukser, men jeg kan næsten heller ikke holde ud at have dem eller mine underbukser på. Det strammer så meget samtidig med mine plukkeveer, og det gør sindssygt ondt!

Ved ikke hvad jeg egentligt ville med dette indlæg.

Ohhh i know how you feel honey

Tilsidst gik jeg kun i gemacher trukket under maven ( kan man sige det) og så en kjole/tunika udenover...for jeg var bare en kæmpe stort lokum hehe

Anmeld

15. december 2010

FruHolm <3

Har det nøjagtigt ligesådan, sådan har det været i 1 måned nu med mit tøj er nødt til at smide alt tøjet om natten for kan slet ikke falde til ro med tøj på og så kan man gå hele dagen og være om og have spændinger og de samme snyde veer som ikke vil tage ordentligt til

håber snart det går ordentligt igang

Anmeld

15. december 2010

Benjamins'mor

birthee skriver:

Er det sådan generelt det bare strammer, eller er det noget der kommer ind imellem??? Tænker bare at det da absolut ikke må være rart at dine bukser strammer - og så endda jogging-bukser Kunne bare læse i et af dine tidligere indlæg, at du var begyndt at have flere pluk-veer, så måske det er endnu et skridt nærmere fødslen??? Altså hvis det sådan spænder henover maven??

De strammer hele tiden, bare ikke så meget som når mine plukkeveer kommer. Så strammer det op i hele maven, og nogle gange får man bare lyst til at smide alt tøjet fordi det ikke er til at holde ud at have på.

Anmeld

15. december 2010

Benjamins'mor

sarah Foged skriver:

Har det nøjagtigt ligesådan, sådan har det været i 1 måned nu med mit tøj er nødt til at smide alt tøjet om natten for kan slet ikke falde til ro med tøj på og så kan man gå hele dagen og være om og have spændinger og de samme snyde veer som ikke vil tage ordentligt til

håber snart det går ordentligt igang

Ved præcist hvordan du har det! Jeg sov med shorts om natten før hen, det kan jeg heller ikke længere. Jeg er nødt til at vaske underbukser hver dag for har kun 3 par af dem jeg har som jeg kan holde ud af have på. Og så sov jeg også med BH før hen, men det kan jeg heller ikke længere.

Anmeld

15. december 2010

FruHolm <3

281210 skriver:

Ved præcist hvordan du har det! Jeg sov med shorts om natten før hen, det kan jeg heller ikke længere. Jeg er nødt til at vaske underbukser hver dag for har kun 3 par af dem jeg har som jeg kan holde ud af have på. Og så sov jeg også med BH før hen, men det kan jeg heller ikke længere.

Lige præcis

kender det kun alt for godt :/

skal selv til jordemoder imorgen og håber på hun vil gå med til at sætte mig igang her i weekenden, det har vi nemlig snakket om før fordi de mener han er så stor i forvejen så håber på det bliver sådan

Anmeld

15. december 2010

Alberts/

jeg kan kun sige tag en kjole på søde ven, eller hvis du ikke har nogle som sådan har du så ikke et gammelt familie medlem som har en meget lang, nederdel med stor elastik og brug den som kjole du sætter på over brystet det gjorde jeg(; sååe dejligt

Anmeld

15. december 2010

Benjamins'mor

sarah Foged skriver:

Lige præcis

kender det kun alt for godt :/

skal selv til jordemoder imorgen og håber på hun vil gå med til at sætte mig igang her i weekenden, det har vi nemlig snakket om før fordi de mener han er så stor i forvejen så håber på det bliver sådan

Jeg skal på sygehuset imorgen. Og jeg har tænkt mig at spørge om det samme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.