Kan man det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2008

Mette+Mathias

Hej Mathilde

Hvad der passer til dig, ved jo kun du, men JEG ville i hvertfald ikke kunne gøre det.

Jo, det er rigtigt at man også har behov for at komme afsted lidt alene, meeeen....jeg tror ikke at ret mange har det behov når babyen kun er 1½ md., den er jo MEGET lille, og har oftest ingen rytme på dette tidspunkt, så du kan være så usigeligt træt at du bare ikke orker lektierne, men bare vil sove sove sove so... når chancen endelig er der, - så tror jeg at den danske stil er så inderlig ligegyldig *S*

Det er svært at vente, når nu man glæder sig SÅ meget, men hvad med at lade uddannelsen vente? Kan du ikke udsætte den bare ½ år? Og hvis nu babyen ikke kommer helt som planlagt, ja så fortsætter du bare på HF, og tager barsel når den tid kommer.

Jeg fik mit første barn da jeg var 21, og havde så barsel og forældreorlov (ja, det var dengang) + ½ år indtil uddannelsen gik i gang,og jeg var først HELT færdig da jeg var 26, men hvad så?? Jeg fik min uddannelse, og det gør ikke den store forskel om jeg var 21 eller 26 da jeg var færdig.

:o)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2008

H+S Skjolgborg.

Mathilde skriver:

henriette larsen skriver:

Jet kan du da godt... det er o kun 12 timer om ugeca sriver du + hjemme leksier.....

Tro endelig også det er sundt af komme lid ud nogle timer alene selvom det erpå vuc osv.jaogså tro jeg også jeres barn nmmer ville bleve vent tl af stille og rolig bleve passe...
syntes ikke det lyder hen af veje..
(H) fFra Henriette

Ja vi snakkede også om, at det sikkert ville være sundt at komme lidt ud og snakke om andet end baby...

Tak for dit svar:)

(H)Mathilde

*SS*...
Det er nemlig det og for din skyld også sundt de få timer...
Hvis jeg kunne have gjort det den gang med min søn så have jg sikkert forsat på vuc og måske fået min udd.... Men pyt.
Knus fra Henriette

Anmeld

2. september 2008

Lullaby

Hvis du nu ammer den lille, så er du også pludselig meget langt væk hvis der skal bruges lidt mad eller en lille hygge trøste tår...

Men så er der jo sutteflasker?

Anmeld

2. september 2008

Mathilde

Anja Nørreslet skriver:

Hvis du nu ammer den lille, så er du også pludselig meget langt væk hvis der skal bruges lidt mad eller en lille hygge trøste tår...

Men så er der jo sutteflasker?

Ja det er der jo.
Og går det helt galt er jeg jo kun 5min væk:)

Anmeld

2. september 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hej du :P

Nu ved jeg ikke helt hvad politikken er på VUC, men på uni tager vi altså bare de små med. Så længe de ikke forstyrrer undervisningen er det helt ok. Det er vi flere som har haft. En fra mit hold var kun væk 2 uger da hun fik nr. 2, og så tog hun bare guldklumpen med. Ammede lige inden forelæsningen startede og så sov den bette ellers (sammen med os andre ;))

(H)

Anmeld

2. september 2008

Mathilde

Jeanne skriver:

Hej du :P

Nu ved jeg ikke helt hvad politikken er på VUC, men på uni tager vi altså bare de små med. Så længe de ikke forstyrrer undervisningen er det helt ok. Det er vi flere som har haft. En fra mit hold var kun væk 2 uger da hun fik nr. 2, og så tog hun bare guldklumpen med. Ammede lige inden forelæsningen startede og så sov den bette ellers (sammen med os andre ;))

(H)

Ej hvor fint:)

Det tror jeg faktisk ikke ville være noget problem for VUC... Jeg bor på Mors, så det er et lille sted, hvor der ikke er ret mange på hvert hold. Mellem 8 og 16 kursister. Så det kunne godt være en mulighed hvis baby har et godt sovehjerte og ikke skriger:)

Tak for svar. Jeg bliver mere og mere positiv:))

(H)Mathilde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.