Hej Mathilde
Hvad der passer til dig, ved jo kun du, men JEG ville i hvertfald ikke kunne gøre det.
Jo, det er rigtigt at man også har behov for at komme afsted lidt alene, meeeen....jeg tror ikke at ret mange har det behov når babyen kun er 1½ md., den er jo MEGET lille, og har oftest ingen rytme på dette tidspunkt, så du kan være så usigeligt træt at du bare ikke orker lektierne, men bare vil sove sove sove so... når chancen endelig er der, - så tror jeg at den danske stil er så inderlig ligegyldig *S*
Det er svært at vente, når nu man glæder sig SÅ meget, men hvad med at lade uddannelsen vente? Kan du ikke udsætte den bare ½ år? Og hvis nu babyen ikke kommer helt som planlagt, ja så fortsætter du bare på HF, og tager barsel når den tid kommer.
Jeg fik mit første barn da jeg var 21, og havde så barsel og forældreorlov (ja, det var dengang) + ½ år indtil uddannelsen gik i gang,og jeg var først HELT færdig da jeg var 26, men hvad så?? Jeg fik min uddannelse, og det gør ikke den store forskel om jeg var 21 eller 26 da jeg var færdig.
:o)
Anmeld