[citat][f][småt]Anne skriver:[/småt][/f]
Hej Mathilde
Jeg vil ønske for jer, at babyen er der i første forsøg, men det er jo desværre ikke altid at det er sådan. Da jeg forsøgte at blive gravid med min søn, planlagde vi også, at han skulle komme sidst i juni, så jeg kunne holde fri med ham indtil studiestart i sep. Men sådan gik det ikke. Rasmus er fra nov i stedet :) Vi var dog i gang med at skrive projekt på uni, så jeg var i gang efter 12 dage ved pc'eren igen, mens han lå i vuggen og sov. Jeg har slet ikke holdt barsel, og helt ærligt ved jeg egentligt ikke helt, hvordan jeg har det med det.
Hvis det kan lade sig gøre, at du lader din svigerinde passe jeres baby, er det jo fint, at du fortsætter med at læse, men det er sådan ngoet, der er mægtigt svært at planlægge, fordi du ikke ved, hvordan jeres baby er, hvordan du selv reagerer på at blive mor og om du har overskud til det.
Men tag da udgangspunkt i, at det kan gå, og så må du jo ændre planer, hvis det viser sig, at I får en skirgeballon, der er vågen hele natten :)
KH
Anne[/citat]
Ja det er jo ikke sikkert jeg bare lige bliver gravid når det passer os... Men hvis det falder som vi gerne vil, får jeg ca. 1½ mdr barsel og jeg er jo "kun" væk 3 timer ad gangen.
Men ja, det er ikke til at vide hvordan det hele forløber.
Sejt at du klarede at fortsætte på uni, hatten af for dig:)
Tak for dit svar.
(H)
Anmeld