Skråstol..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2010

Lou87

Jeg har hørt flere steder at de ska være 2 måneder.

Min fik sin her da hun var 3½ måned... (havde nok købt den før hvis ikk det var for den var skrevet på som dåbsønske)

Og hun sidder i den i en halv til en hel time af gangen og nogle gange 3 gange om dagen. Med forskel...
Har ikke hørt det sku være så dårligt for dem.

Det eneste jeg har hørt og læst er at hoppegynge og gåvogn ikk sku være godt. Men har altså li købt hoppegynge til hende i julegave der ved jeg dog det max må være en ½ time af gangen ca.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

fif

Eliza/lykke skriver:

Har aldrig rigtig fulgt de regler - har to børn, og de er begge fine, selvom mor ikke har fulgt bogen 100%.

Men når barnet er 2 mrd må det sidde i skråstolen i 15 min ad gangen. vi sætte vores unger i den fra starten - de kunne ikke lide det, og det gav sig selv.

Vi har en bæresele, som vores datter heller ikke kunne lide i starten. Først omkring de 3 mrd kunne hun lide det - skråstolen kan hun først lide nu - og hun er 7 mrd.......... hi hi hi

Men mærk jer frem, hvis baby ikke kan lide det, så lad vær. Men de små pus kan ikke lide ret meget andet end mors og fars arm de første mange uger - desværre.

Ja, du har nok ret Hun vil nu helst hænge ved os, og det er nu osse dejligt!!

Anmeld

17. december 2010

fif

Lou87 skriver:

Jeg har hørt flere steder at de ska være 2 måneder.

Min fik sin her da hun var 3½ måned... (havde nok købt den før hvis ikk det var for den var skrevet på som dåbsønske)

Og hun sidder i den i en halv til en hel time af gangen og nogle gange 3 gange om dagen. Med forskel...
Har ikke hørt det sku være så dårligt for dem.

Det eneste jeg har hørt og læst er at hoppegynge og gåvogn ikk sku være godt. Men har altså li købt hoppegynge til hende i julegave der ved jeg dog det max må være en ½ time af gangen ca.

Okay... hun er måske lidt for lille til den nu og sys derfor den ikke er så spændende igen Vi må bare vente lidt og prøve igen senere hen!

God Jul....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.