Skråstol..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.970 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. december 2010

fif

Hejsa derude

Hvor gammel skal de små være, før man må bruge skråstol? Vores lille pige er 3 uger gammel, og hvor længe må de sidde i den ?

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

mth1987

Nogen siger at det først er når de kan sidde. Men hvis det en der kan være i liggende stilling er det vel ok. Og så det vel ligeså længe som med autostol

Anmeld

15. december 2010

fif

mth1987 skriver:

Nogen siger at det først er når de kan sidde. Men hvis det en der kan være i liggende stilling er det vel ok. Og så det vel ligeså længe som med autostol

Ja, jeg ved det ikke helt, den kan sagtens ligge ned nemlig! Men vi må prøve os frem, og så skal hun selvfølgelig ikke sidde der for længe af gangen!!

Anmeld

15. december 2010

Ni-ko-li-ne

Ca 10 - 15 minutter da den ikke støtter ryggen ret godt og pacificerer barnet ret meget

Anmeld

15. december 2010

fif

Ni-ko-li-ne skriver:

Ca 10 - 15 minutter da den ikke støtter ryggen ret godt og pacificerer barnet ret meget

okay, tak

Anmeld

15. december 2010

Angel

Vores SP sagde 5 min ad gangen fra 4 måneders alderen..
Vi har dog ingen, eller jo men har aldrig brugt den,
baby har meget bedre af at ligge (og helst på maven)
eller sidde på skødet 

Anmeld

15. december 2010

fif

Angel skriver:

Vores SP sagde 5 min ad gangen fra 4 måneders alderen..
Vi har dog ingen, eller jo men har aldrig brugt den,
baby har meget bedre af at ligge (og helst på maven)
eller sidde på skødet 

Okay, ved nu heller ikk om hun gider den Vi har en hængevugge/slynge og den sys hun heller ikk så meget om...

Anmeld

15. december 2010

Angel

fif skriver:

Okay, ved nu heller ikk om hun gider den Vi har en hængevugge/slynge og den sys hun heller ikk så meget om...

Din lille bebs vil sikkert helst være tæt på dit hjerte 

Måske en slynge ("bæredims") kunne være en ide?
Jeg brugte en stræk vikle fra min dreng var få dage gammel,
han er 6 mdr lige om lidt, og jeg bruger stadig slynge ind i mellem (nu en meitai)

Anmeld

16. december 2010

Eliza/lykke

Har aldrig rigtig fulgt de regler - har to børn, og de er begge fine, selvom mor ikke har fulgt bogen 100%.

Men når barnet er 2 mrd må det sidde i skråstolen i 15 min ad gangen. vi sætte vores unger i den fra starten - de kunne ikke lide det, og det gav sig selv.

Vi har en bæresele, som vores datter heller ikke kunne lide i starten. Først omkring de 3 mrd kunne hun lide det - skråstolen kan hun først lide nu - og hun er 7 mrd.......... hi hi hi

Men mærk jer frem, hvis baby ikke kan lide det, så lad vær. Men de små pus kan ikke lide ret meget andet end mors og fars arm de første mange uger - desværre.

Anmeld

16. december 2010

LRJ

min sp sagde så længe de udvikler sig må de gerne sidde op til 30 min i den selvom de ikk er ret gamle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.