HSG eller HSU undersøgelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

oo

Snefnug26 skriver:

Netop.. derfor gjorde jeg også blot opmærksom på, at det koster penge på fertilitetsklinikker.. Og om 3 uger koster det jo penge uanset hvor han går..

der er jo også offentlige fertilitetsklinikker...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

oo

Mutti2B skriver:

Kommer de undersøgelser også til at koste penge nu? Troede kun at det var selve IUI/IVF der kom til at koste. Så alle gyn undesøgelser i forbindelse med barnløshed vil koste penge. Jeg er chokeret! Vil det også sige at hvis man skal ha en diagnose så som PCO eller endo så skal man betale for at finde ud af det?

hvis du leder inde i den her gruppe, var der en der linkede til det helt præcise lovforslag for nogle uger siden, der kan du læse HVAD der kommer til at koste og hvor meget det kommer til at koste

Anmeld

15. december 2010

Snefnug1984

Mutti2B skriver:

Kommer de undersøgelser også til at koste penge nu? Troede kun at det var selve IUI/IVF der kom til at koste. Så alle gyn undesøgelser i forbindelse med barnløshed vil koste penge. Jeg er chokeret! Vil det også sige at hvis man skal ha en diagnose så som PCO eller endo så skal man betale for at finde ud af det?

Jeg læste et sted, at en hormonanalyse fx. vil koste 200 kr. på privatklinik.. men ved ikke om ALT kommer til at koste penge..

Anmeld

15. december 2010

Mutti2B

Tjuhl skriver:

hvis du leder inde i den her gruppe, var der en der linkede til det helt præcise lovforslag for nogle uger siden, der kan du læse HVAD der kommer til at koste og hvor meget det kommer til at koste

Jeg orker ærlig talt ikke se det igennem . Jeg har heldigvis fået en HSG og for mit vedkommende er der intet der ændrer sig for jeg bliver insemineret med åben donor og det har hele tiden kostet bananer

Men derfor kan jeg jo godt være nysgerrig

Anmeld

15. december 2010

Mutti2B

Snefnug26 skriver:

Jeg læste et sted, at en hormonanalyse fx. vil koste 200 kr. på privatklinik.. men ved ikke om ALT kommer til at koste penge..

Amen altså, jeg synes simpelthen det er så forfærdeligt. Puha, jeg kan få helt ondt i maven ved tanken om alle dem der må vinke farvel til deres store ønske om børn

Anmeld

16. december 2010

oo

Mutti2B skriver:

Jeg orker ærlig talt ikke se det igennem . Jeg har heldigvis fået en HSG og for mit vedkommende er der intet der ændrer sig for jeg bliver insemineret med åben donor og det har hele tiden kostet bananer

Men derfor kan jeg jo godt være nysgerrig

jeg har det på samme måde som dig vi har fået vores første barn, hvilket betyder vi skal betale den dyre model hvis vi skal have flere og skal i behandling igen, så jeg har heller ikke læst alt det med småt i forbindelse med den nye lov

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.