hvis du synes det mærkes som baby så er det babyen der sparker... og længere burde den faktisk ikke være... Den eneste grund til at flergangs gravide som regel mærker det før er fordi de har prøvet det før, de ved hvordan det føles.. Baby nummer 2 er ikke stærkere end den første på den måde jo... Jeg mærkede selv liv omkring uge 14, min moderkage lå helt plan på bagsiden og som de sagde til en scanning, den liggeer jo næsten het op af din rygrad, så der var en god grund til jeg kunne mærke det dengang.. Jeg tror bestemt det er babyen du kan mærke, og hvem siger du ikke BURDE kunne mærke den... det siges bare at førstegangs som regel ikke mærker noget før senere, men igen, det er jo bare fordi man ikke ved hvad man skal mærke efter.. Er man lidt mere opmærksom på sin krop så er jeg sikker på man kan mærke det tidligere end ellers... Jeg vil mene jeg kender min krop pænt godt og derfor var jeg heller ikke i tvivl.. det var alle omkring mig, og DET gjorde mig sindssyg!!!
Så, JA!!!! det er helt sikkert din baby du kan mærke..
btw så finder du alligevel aldrig ud af 100 % så det er jo bare at tage en beslutning, og jeg stemmer klart for den beslutning der hedder: ja det var baby du kunne mærke...
NYD det men husk, det er ikke før uge 25 (mener jeg) man skal kunne mærke baby hver dag... 
Kram fra mig der skriver lange svar.. hehe
Anmeld