Spark, allerede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2010

paprika

Chewy skriver:

Er du meget tynd? For så kan det altså godt være. Jeg mærkede liv første gang, da jeg var 15+6, og ved der er mange, der mærker noget før uge 20. Tror ihvertfald ikke, det er noget, du skal være bekymret for Er sikker på det er baby, du har mærket

Tynd og tynd? Ja det er jeg vel nok, men har altid haft en lille top mave

Mærkede det igen idag, og er sikker på at det er baby (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Chraz

Det kan meget nemt være din bebs der rumsterer rundt Jeg har mærket liv i uge 13 med begge mine piger. Da jeg var gravid med den ældste var jeg til scanning og fortalte jordemoderen at jeg havde mærket liv, men hun troede ikke på mig.. Da jeg så forklarede hende at det føltes som en fisk der slog med halen måtte hun jo så give mig ret i at den var min bebs det bevægede sig

Rigtig meget held og lykke med det hele og håber du får en rigtig dejlig graviditet

Anmeld

16. december 2010

paprika

Chraz skriver:

Det kan meget nemt være din bebs der rumsterer rundt Jeg har mærket liv i uge 13 med begge mine piger. Da jeg var gravid med den ældste var jeg til scanning og fortalte jordemoderen at jeg havde mærket liv, men hun troede ikke på mig.. Da jeg så forklarede hende at det føltes som en fisk der slog med halen måtte hun jo så give mig ret i at den var min bebs det bevægede sig

Rigtig meget held og lykke med det hele og håber du får en rigtig dejlig graviditet

Tusind tak  

Ja det mærkes lidt ligesom en fisk 

Anmeld

16. december 2010

Minmio

paprika skriver:

Hej alle i skønne piger

Jeg har det vildt underligt, og tror jeg bilder mig selv noget ind.

Jeg er førstegangs gravid og 14+5. Ja jeg var til køretime går fik jeg ligepludselig noget jeg tror var et spark fra den lille. Tænkte over det længe, men slog det så hen og sagde til mig selv at det bare var noget jeg bildte mig selv ind.

Men idag da jeg var i skole skete det samme, kan det være baby  der sparker allerede? Jeg bør vel ikke kunne mærke det allerede, og skal jeg kontakte lægen?

Det kan sagtens være, første gang jeg var gravid kunne jeg mærke det fra uge 16 af, og denne her gang et par uger før, er i 17 uge nu, og kan mærke det vildt tydeligt og mange gange om dagen.

Anmeld

16. december 2010

paprika

tatii72 skriver:

Det kan sagtens være, første gang jeg var gravid kunne jeg mærke det fra uge 16 af, og denne her gang et par uger før, er i 17 uge nu, og kan mærke det vildt tydeligt og mange gange om dagen.

Okay tror også det er spark eller noget ligende 

Anmeld

16. december 2010

Muhmi

Jeg er tyk  og mærkede liv tidligt, ca. 14-15 så tror sagtens det kan lade sig gøre Kommer bare an på hvor meget man lægger mærke til det tror jeg

Anmeld

16. december 2010

lauras*mor*

hvis du synes det mærkes som baby så er det babyen der sparker... og længere burde den faktisk ikke være... Den eneste grund til at flergangs gravide som regel mærker det før er fordi de har prøvet det før, de ved hvordan det føles.. Baby nummer 2 er ikke stærkere end den første på den måde jo... Jeg mærkede selv liv omkring uge 14, min moderkage lå helt plan på bagsiden og som de sagde til en scanning, den liggeer jo næsten het op af din rygrad, så der var  en god grund til jeg kunne mærke det dengang.. Jeg tror bestemt det er babyen du kan mærke, og hvem siger du ikke BURDE kunne mærke den... det siges bare at førstegangs som regel ikke mærker noget før senere, men igen,  det er jo bare fordi man ikke ved hvad man skal mærke efter.. Er man lidt mere opmærksom på sin krop så er jeg sikker på man kan mærke det tidligere end ellers... Jeg vil mene jeg kender min krop pænt godt og derfor var jeg heller ikke i tvivl.. det var alle omkring mig, og DET gjorde mig sindssyg!!!

Så, JA!!!! det er helt sikkert din baby du kan mærke..

btw så finder du alligevel aldrig ud af 100 % så det er jo bare at tage en beslutning, og jeg stemmer klart for den beslutning der hedder: ja det var baby du kunne mærke...

NYD det men husk, det er ikke før uge 25 (mener jeg) man skal kunne mærke baby hver dag...

Kram fra mig der skriver lange svar.. hehe

Anmeld

16. december 2010

sandratobias

Jeg var i uge 15 begge gange, så tror nu sagtens det kan være baby du kan mærke...  

Anmeld

17. december 2010

Sakris

Jeg mærkede liv samtidig med dig. I starten var det kun når jeg lå/sad stille og omkring uge 19 ændrede "strejfene" karakter til puf!

Anmeld

17. december 2010

Moar2011

jeg er 16+2 idag, og jeg tror også at jeg kan mærke den lille af og til men er dog ikke sikker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.