Spark, allerede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

955 visninger
19 svar
0 synes godt om
15. december 2010

paprika

Hej alle i skønne piger

Jeg har det vildt underligt, og tror jeg bilder mig selv noget ind. 

Jeg er førstegangs gravid og 14+5. Ja jeg var til køretime går fik jeg ligepludselig noget jeg tror var et spark fra den lille. Tænkte over det længe, men slog det så hen og sagde til mig selv at det bare var noget jeg bildte mig selv ind. 

Men idag da jeg var i skole skete det samme, kan det være baby  der sparker allerede? Jeg bør vel ikke kunne mærke det allerede, og skal jeg kontakte lægen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Low

paprika skriver:

Hej alle i skønne piger

Jeg er førstegangs gravid og 14+5. Ja jeg var til køretime går fik jeg ligepludselig noget jeg tror var et spark fra den lille. Tænkte over det længe, men slog det så hen og sagde til mig selv at det bare var noget jeg bildte mig selv ind. 

Men idag da jeg var i skole skete det samme, kan det være baby  der sparker allerede? Jeg bør vel ikke kunne mærke det allerede, og skal jeg kontakte lægen? 

Det TROR jeg ikke. Det kan være det har  været  blod, luft eller en nerve. Men jeg skal ikke kunne sige det . Jeg mærkede først noget i uge 20 

Anmeld

15. december 2010

paprika

Low skriver:

Det TROR jeg ikke. Det kan være det har  været  blod, luft eller en nerve. Men jeg skal ikke kunne sige det . Jeg mærkede først noget i uge 20 

Var også det jeg tænkte, men har tit bobler og sådan, og det var slet ikke på den måde. Det var ikke i nærheden af noget jeg før har prøvet. Men synes også bare det lyder underligt hvis jeg kunne mærke spark allerede nu 

Anmeld

15. december 2010

Low

paprika skriver:

Var også det jeg tænkte, men har tit bobler og sådan, og det var slet ikke på den måde. Det var ikke i nærheden af noget jeg før har prøvet. Men synes også bare det lyder underligt hvis jeg kunne mærke spark allerede nu 

Jeg skal heller ikke kunne sige det men det lyder tidligt

Anmeld

15. december 2010

paprika

Low skriver:

Jeg skal heller ikke kunne sige det men det lyder tidligt

Præcis 

Anmeld

16. december 2010

Chewy

Er du meget tynd? For så kan det altså godt være. Jeg mærkede liv første gang, da jeg var 15+6, og ved der er mange, der mærker noget før uge 20. Tror ihvertfald ikke, det er noget, du skal være bekymret for Er sikker på det er baby, du har mærket

Anmeld

16. december 2010

Molly8

paprika skriver:

Hej alle i skønne piger

Jeg er også førstegangsgravid og mærkede liv i 15+3 eller deromkring, så hvorfor ikke? Det handler vel om, hvor godt man kender sin krop, hvor god man er til at mærke efter og ikke mindst hvor livlig den lille er. De første to uger mærkede jeg ham kun en gang om ugen, men herefter hver dag.

Nyd det

Kh Molly

Anmeld

16. december 2010

Bondepigen

Da jeg var 1. gangs gravid mærkede jeg osse liv 1. gang i 15+ et eller andet... så jeg vil i hvert fald ikke sige, at det ikke er det du har mærket...

Anmeld

16. december 2010

Frk. Himmelblå

paprika skriver:

Hej alle i skønne piger

Det kan det godt være! Men det ER tidligt.

Jeg oplevede det samtidig her anden gang.

Er du slank? Slanke kvinder kan nogen gange mærke liv lidt før, da der ikke er så meget fedtlag jo. Kunne også tyde på, din moderkage ligger bag den lille, - så er den jo heller ikke med til at blokere. 

ENJOY! 

(Er 39+1)

Anmeld

16. december 2010

thilde-tusindfryd

Vil også mene, at det er for tidligt, men da jeg var til NF scanning i uge 13, så vi at fosteret lige tog en svup-tur op med numsen. Den bevæger sig ihf derinde allerede på det tidspunkt, så måske kan det være det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.