hvem er jeres ynglings fra de unge mødre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

maria_wlt

anetteb skriver:

mine favoritter er nadia og camilla.

nadia fordi hun har sit overskud selvom hun har kræft, og så kampen til endnu en graviditet.

og camilla fordi hun klare det så godt + det er super duper flot hun vil tabe sig.

GO FOR IT!

syntes personligt også at de er det "klogeste" at høre på, hvis man kan sige det sådan

Nadia og Camille ja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

JustAnotherName

Helt klart Nadia og Camilla, de to er også mine favoritter i serien.
To super seje personligheder! Et par tøser, hver især, med ben i næsen.

Og så selvfølgelig (men ikke af den grund) også Katherina og June, som begge deltager herinde på sitet. June virker så jordnær!
De har begge to haft hver deres modgang i livet, de første år som mødre, og haft deres ting at kæmpe med. Men har også begge to fortsat fremad med oprejst pande og vist en masse gå-på-mod, trods modgangen.

De mest underholdende (på øv-måden for dem) må nok være Michelle og Malou Stella. Sikke en masse turbolens at have i sit liv. Christ manner!!
Michelle der dropper barnets far, og senere bor hos ham sammen med "den nye" partner, som han fik sig, og som han OGSÅ fik barn med. For så senere at finde sammen med ham igen ....og gå fra hinanden igen - Jøsses!
Og Malou Stella og hendes " MOAR!!" ...og Tino ....jaaaamen altså, dé er jo et helt kapitel for sig!!!

Anmeld

15. december 2010

Silas&Mille

JustAnotherName skriver:

Helt klart Nadia og Camilla, de to er også mine favoritter i serien.
To super seje personligheder! Et par tøser, hver især, med ben i næsen.

Og så selvfølgelig (men ikke af den grund) også Katherina og June, som begge deltager herinde på sitet. June virker så jordnær!
De har begge to haft hver deres modgang i livet, de første år som mødre, og haft deres ting at kæmpe med. Men har også begge to fortsat fremad med oprejst pande og vist en masse gå-på-mod, trods modgangen.

De mest underholdende (på øv-måden for dem) må nok være Michelle og Malou Stella. Sikke en masse turbolens at have i sit liv. Christ manner!!
Michelle der dropper barnets far, og senere bor hos ham sammen med "den nye" partner, som han fik sig, og som han OGSÅ fik barn med. For så senere at finde sammen med ham igen ....og gå fra hinanden igen - Jøsses!
Og Malou Stella og hendes " MOAR!!" ...og Tino ....jaaaamen altså, dé er jo et helt kapitel for sig!!!

Jeg er kun i gang med at se sæson 4, så nogen bestemt favorit har jeg ikke rigtigt endnu.

Men sad netop og tænkte på Michelle. Hold fast hun irritere mig nærmest med den måde hun er på. Ved ikke helt hvad det er, men hun giver mig knopper 

Men synes godt om June i de sæsoner jeg har set indtilvidere, hun er så jordnær og lige så bondsk som mig selv 

Anmeld

15. december 2010

Anette&Sophia

kan grine min røv i laser af malou stella.

der er selvfølgelig også mange af de andre der er gode mødre, men der er kun få som er et godt forbillede for unge mødre.

tager hatten af for hende med tvillingerne, hun er jo nærmest enlig mor.

når pb går igang hjemme hos os. vil nadia og camilla helt klart være mine forbilleder. + min papmor hi.

Anmeld

15. december 2010

Anette&Sophia

MoriSverige skriver:

Jeg er kun i gang med at se sæson 4, så nogen bestemt favorit har jeg ikke rigtigt endnu.

Men sad netop og tænkte på Michelle. Hold fast hun irritere mig nærmest med den måde hun er på. Ved ikke helt hvad det er, men hun giver mig knopper 

Men synes godt om June i de sæsoner jeg har set indtilvidere, hun er så jordnær og lige så bondsk som mig selv 

så meget enig!

glemmer aldrig dengang de følte for at fortælle danmark hvor psykisk dårligt hun havde det, og at hun skar i sig selv osv.

+ hun har en irriterende stemme hi.

^^faktisk så irriterende at det er underholdende.

Anmeld

15. december 2010

Alberts/

jeg syntes

camille fremnes,

og kan også  rigtig godt lide june,

så sidst men ikke mindst melissa(;

men malou stella jøsses kommer hun aldrig vider! og nøj hun er dum at hører på

Anmeld

15. december 2010

Miss.Sunshine

Nadia og Camilla og Katherina. Ville ønske jeg kunne møde dem irl en dag

har det rigtig svært med stine efter det med vold mod hendes søn kom frem.

Anmeld

15. december 2010

>>Carina<<

Maggieh skriver:

..Malou Stella !!! .. eeeeller ikke ! (og så alligevel, fordi hun er så snotdum) 

mhh, min favorit er vel hende den lyshårede med alle hundene og har en lille søn (..og så ved jeg ikke engang hvad hun hedder )

og så også hende der har lille Isabella og er gravid(hvis hun ikke har født) :i

ser det ret sjældent, selvom jeg æælsker at se det

Hun hedder Melissa :-)
Og hende med Isabella er Stine (som fødte Benjamin for hmm10 mdr tid siden) som der skrivers og tales så meget om fordi hun er i fængsel.

Anmeld

15. december 2010

hc=k

Jeg sige er Kathrina. Jeg synes hun er super sej fordi hun er gået gennem så meget som hun har og stadig formår at holde hovedet højt.

Anmeld

15. december 2010

LotteN

her er det Camilla - synes bare hun er en fantastisk pige med utrolig dejligt humør.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.