hvem er jeres ynglings fra de unge mødre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.927 visninger
26 svar
0 synes godt om
15. december 2010

Anette&Sophia

mine favoritter er nadia og camilla.

nadia fordi hun har sit overskud selvom hun har kræft, og så kampen til endnu en graviditet.

og camilla fordi hun klare det så godt + det er super duper flot hun vil tabe sig.

GO FOR IT!

syntes personligt også at de er det "klogeste" at høre på, hvis man kan sige det sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Maise

favoritter ligefrem. hmm ser det ikke så tit for manden har nedlagt veto imod det, men kan godt lide camilla. og så synes jeg at june er skide skæg i de gamle afsnit.

Anmeld

15. december 2010

Diana...

Åhh jeg først lige gået i gang med set se det så jeg kan vidst slet ikke udtale mig om det.

Anmeld

15. december 2010

Maja88

Camilla. som HAR tabt sig og ER igang med en uddannelse..

Anmeld

15. december 2010

Magsen

..Malou Stella !!! .. eeeeller ikke ! (og så alligevel, fordi hun er så snotdum) 

mhh, min favorit er vel hende den lyshårede med alle hundene og har en lille søn (..og så ved jeg ikke engang hvad hun hedder )

og så også hende der har lille Isabella og er gravid(hvis hun ikke har født) :i

ser det ret sjældent, selvom jeg æælsker at se det

Anmeld

15. december 2010

JustMe

anetteb skriver:

nadia fordi hun har sit overskud selvom hun har kræft, og så kampen til endnu en graviditet.

og camilla fordi hun klare det så godt + det er super duper flot hun vil tabe sig.

GO FOR IT!

syntes personligt også at de er det "klogeste" at høre på, hvis man kan sige det sådan

De er også mine favoritter. De virker som det eneste voksne nok til opgave og utroligt ansvarlige og bevidste omkring dem selv og deres børn

Anmeld

15. december 2010

4kløver

de sammen som jer. men kan også lig hende med tvillingerne og june(mener jeg at hun hedder)

Anmeld

15. december 2010

twinny

anetteb skriver:

GO FOR IT!

Det er også mine....

Anmeld

15. december 2010

LinLin

Camilla Framnes! Uden tvivl.. Kan også godt lide June  De er de eneste der ikke har irriteret mig på noget tidspunkt!

Nadja fra Bønnerup strand er en god mor, men synes godt nok hun "spiller" meget på medlidenhed (ligesom Stine!)

Anmeld

15. december 2010

heaven

Maja88 skriver:

Camilla. som HAR tabt sig og ER igang med en uddannelse..

jep.... det er også min favorit

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.