forskellige billeder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

Tropez

den-lykkeligste skriver:

ej hvor spændende!! held og lykke! gid jeg skulle igen allerede imorgen  held og lykke.. så dvs det er babyen man ser der?

ja det er en baby man ser og kan se den er i CRL mål 9,6 mm fra hoved hoved til hale

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

mor-til-en-dejlig-baby

Tropez skriver:

ja det er en baby man ser og kan se den er i CRL mål 9,6 mm fra hoved hoved til hale

ej hvor fantastisk.. jeg troed det meste af det var moderkagen :O jeg blir da bare klogere.. min lille baby er da okey stor.. kan bare ikk se snoren til moderkagen nogle steder??

Anmeld

15. december 2010

Tropez

den-lykkeligste skriver:

ej hvor fantastisk.. jeg troed det meste af det var moderkagen :O jeg blir da bare klogere.. min lille baby er da okey stor.. kan bare ikk se snoren til moderkagen nogle steder??

det kommer alt sammen i 12 uge  der er baby større og man kan derfor også ser mere så du må vente lidt endnu men ja det er baby på billed 1 og så har hun målt din livmor på billed 2 hvor baby ligger i højre side

Anmeld

15. december 2010

mor-til-en-dejlig-baby

Tropez skriver:

det kommer alt sammen i 12 uge  der er baby større og man kan derfor også ser mere så du må vente lidt endnu men ja det er baby på billed 1 og så har hun målt din livmor på billed 2 hvor baby ligger i højre side

nåå hvor søde.. nu jeg helt med.. tak for det ej blir så spændende med dig imorgen.. vi er jo lige langt henne.. jeg er også 7+5 imorgen

Anmeld

15. december 2010

Tropez

den-lykkeligste skriver:

nåå hvor søde.. nu jeg helt med.. tak for det ej blir så spændende med dig imorgen.. vi er jo lige langt henne.. jeg er også 7+5 imorgen

cool det er da totalt sejt  glæder mig bare såå meget 

Anmeld

15. december 2010

mor-til-en-dejlig-baby

Tropez skriver:

cool det er da totalt sejt  glæder mig bare såå meget 

hvornår skal du det imorgen? ja forstår jeg sku godt.. smider du ik lidt billeder ind så.. ville være total sjovt se dine når vi er lige langt

Anmeld

15. december 2010

Tropez

den-lykkeligste skriver:

hvornår skal du det imorgen? ja forstår jeg sku godt.. smider du ik lidt billeder ind så.. ville være total sjovt se dine når vi er lige langt

hvis jeg kan nå det hele, jeg skal være der 13.10 og skal faktisk på job bagefter, så det er ikke sikkert jeg når det før fredag men jeg skal gøre et forsøg, det er da meget rart at have en at følges med i længeden  

Anmeld

15. december 2010

mor-til-en-dejlig-baby

Tropez skriver:

hvis jeg kan nå det hele, jeg skal være der 13.10 og skal faktisk på job bagefter, så det er ikke sikkert jeg når det før fredag men jeg skal gøre et forsøg, det er da meget rart at have en at følges med i længeden  

lige præcis .. men alt muligt held og lykke

Anmeld

15. december 2010

*Cille*

den-lykkeligste skriver:

piger? hvordan kan billederne her så så forskellige ud efter en fantastisk scanning.. og synes det ene ligner en lille mini baby og det andet en klat

Hvordan kan det være at du er blevet scannet så tidligt, om jeg må spørge smil...

Jeg troede da først at man blev scannet omkring uge 12.

Anmeld

15. december 2010

mor-til-en-dejlig-baby

*Cille* skriver:

Hvordan kan det være at du er blevet scannet så tidligt, om jeg må spørge smil...

Jeg troede da først at man blev scannet omkring uge 12.

jeg har selv bestilt en tid og betalt for det..  jeg kunne bare ikke vente til 12 uge.. ville være sikker på alt var okey, selvom der kan nå ske en masse endnu , men alligvel hvaad med dig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.