forskellige billeder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.359 visninger
28 svar
0 synes godt om
15. december 2010

mor-til-en-dejlig-baby

piger? hvordan kan billederne her så så forskellige ud efter en fantastisk scanning.. og synes det ene ligner en lille mini baby og det andet en klat

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

BinaMor

det er jo nok lige hvordan de fanger den

mine var også forskellige af hvor meget de ligner (her er jeg så længere henne end dig pt)

tillykke med det fine spir

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. december 2010

Tropez

nu glæder jeg mig da helt vildt til i morgen, der er jeg 7+5 og skal scannes det blir lidt sjovt, og dine billeder er meget fine og grunden til at de er forskellige er bla. vinkler og det pres der bliver på/i maven under en scanning, og ja man kan godt se det er en begyndende baby du har der så tillykke 

Anmeld

15. december 2010

mor-til-en-dejlig-baby

Tropez skriver:

nu glæder jeg mig da helt vildt til i morgen, der er jeg 7+5 og skal scannes det blir lidt sjovt, og dine billeder er meget fine og grunden til at de er forskellige er bla. vinkler og det pres der bliver på/i maven under en scanning, og ja man kan godt se det er en begyndende baby du har der så tillykke 

ej hvor spændende!! held og lykke! gid jeg skulle igen allerede imorgen  held og lykke.. så dvs det er babyen man ser der?

Anmeld

15. december 2010

mor-til-en-dejlig-baby

BinaMor skriver:

det er jo nok lige hvordan de fanger den

mine var også forskellige af hvor meget de ligner (her er jeg så længere henne end dig pt)

tillykke med det fine spir

rigtig smukt tillykke med det hele .. hm troed bare ikk man ville kunne forme et lille menneske allerede? men åbenbart;O

Anmeld

15. december 2010

Benjamins'mor

den-lykkeligste skriver:

piger? hvordan kan billederne her så så forskellige ud efter en fantastisk scanning.. og synes det ene ligner en lille mini baby og det andet en klat

Det kan have noget at gøre med du ikke er så langt henne. Så har de tit svært ved at fange den bette ordenligt.

Anmeld

15. december 2010

Benjamins'mor

den-lykkeligste skriver:

Det kan have noget at gøre med du ikke er så langt henne. Så har de tit svært ved at fange den bette ordenligt.

Anmeld

15. december 2010

mor-til-en-dejlig-baby

281210 skriver:

så du mener at det er babyen ? men på det andet har de ik fanget den ordenligt..?

Anmeld

15. december 2010

Benjamins'mor

den-lykkeligste skriver:

så du mener at det er babyen ? men på det andet har de ik fanget den ordenligt..?

Ja.

Anmeld

15. december 2010

mor-til-en-dejlig-baby

281210 skriver:

Ja.

okey shit så kan man da hurtigt se en baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.