Skytten0111 skriver:
Hej..
Hvor gamle var jeres børn da de sov natten igennem og Var der nogle bestemte rytmer i brugte?
Mvh...
Min datter er en rigtig god "sover"....
De første 4 uger af hendes liv vågnede hun hver 4-5 time om natten...!!! Derefter kom der ca. en time mere på om ugen, og nu hvor hun er 9 uger, så sover hun 8-10 timer om natten!!!
fra 23 til 7-9!!!! Sååå skønt... heheh!!!! Det havde jeg bestemt ikk regent med, ville ske så tidligt 
Vi har det samme putte-ritual hver aften....
Kl. 22.15 pusler vi og hygger på puslebordet. Derefter sætter vi os ind i vores seng og hun får mad (både amning og flaske)
Når hun har bøvset, svøber jeg hende stramt i et lagen, hun får sutten og jeg putter hende i dynen og vugger hende i mine arme mens jeg sidder i vores eng...!! Der ikke 2 minutter så sover hun.... og efter ca. 15 minutter lægger jeg hende over i liften i tremmesengen, og der sover hun hele natten, til hun vågner næste morgen!!! Nogle gange har hun brug for sutten i løbet af natten, men det er nu egentlig ikke så ofte...!!! Hvis hun vågner kl. 7 - så får hun mad og bliver puttet igen og sover et par timer mere....!!! Hvis kl. bliver 8 eller 9 får hun mad, bliver skiftet og vi hygger lidt i sengen med nogle sange osv...!! Når hun har været vågen ca. 1 time er hun træt igen, og hun sover videre i vores seng, mens jeg ser Gomorgen Danmark.. heheh 
Når hun vågner, står vi op og så begynder dagen!!!
Hele dagen er hun ca. vågen 1-1½ time af gangen, og så bliver hun puttet!!
Mange hilsner fra Lea 
Anmeld