Barnet søvn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
17 svar
0 synes godt om
15. december 2010

Skytten0111

Hej..

Hvor gamle var jeres børn da de sov natten igennem og Var der nogle bestemte rytmer i brugte?

Mvh...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Leneur

Skytten0111 skriver:

Hej..

Hvor gamle var jeres børn da de sov natten igennem og Var der nogle bestemte rytmer i brugte?

Mvh...

Jeg tror Silje var lige knap 3 mdr. og vil ikke sige hun sov igennem men hun blev desværre ret hurtigt flaskebarn, så en nat da hun vågnede tog jeg hende over i min seng for lige at se hvordan det spændte af og hun puttede sig bare ind til mig og faldt i søvn igen, så sådan blev det. Hun trængte mere til hendes moar end en flaske...

Anmeld

15. december 2010

Angel

I følge bogen "Sov igennem uden gråd" kalder man det at sove igennem hvis barnet sover 5 timer i træk uden at vågne..
Det har min dreng på ½ år gjort on off i perioder fra ca 2 mdr,
lige for tiden er det mere undtagelsen end reglen

Anmeld

15. december 2010

Malthes mor

Hvis du mener lige omkring de 50 timer, så har Malthe gjort det rigtig længe. Tror han var omkring 3-4 mdr.

Hvis du derimod mener at sove igennem er fra kl.19-06 - så begyndte han på det 14 dage inden hans et års fødselsdag

Anmeld

16. december 2010

Nalle

Victoria var 1 ½ måned.

Sebastian var 1 måned.

Anmeld

16. december 2010

Corn

Jeg synes først de "sover igennem" når det er hvad jeg har brug for, for at fungere. Dvs ca 7 timer.

Det har været omkring 3,5-4 måneder med alle tre, Aslans søvn er så gået i skrot, fordi han har øreproblemer, men ellers var han også igang med ca. 8 timer i streg

Anmeld

16. december 2010

misslea

Skytten0111 skriver:

Hej..

Mvh...

Min datter er en rigtig god "sover"....

De første 4 uger af hendes liv vågnede hun hver 4-5 time om natten...!!! Derefter kom der ca. en time mere på om ugen, og nu hvor hun er 9 uger, så sover hun 8-10 timer om natten!!!  fra 23 til 7-9!!!! Sååå skønt... heheh!!!! Det havde jeg bestemt ikk regent med, ville ske så tidligt

Vi har det samme putte-ritual hver aften....

Kl. 22.15 pusler vi og hygger på puslebordet. Derefter sætter vi os ind i vores seng og hun får mad (både amning og flaske)

Når hun har bøvset, svøber jeg hende stramt i et lagen, hun får sutten og jeg putter hende i dynen og vugger hende i mine arme mens jeg sidder i vores eng...!! Der ikke 2 minutter så sover hun.... og efter ca. 15 minutter lægger jeg hende over i liften i tremmesengen, og der sover hun hele natten, til hun vågner næste morgen!!! Nogle gange har hun brug for sutten i løbet af natten, men det er nu egentlig ikke så ofte...!!! Hvis hun vågner kl. 7 - så får hun mad og bliver puttet igen og sover et par timer mere....!!! Hvis kl. bliver 8 eller 9 får hun mad, bliver skiftet og vi hygger lidt i sengen med nogle sange osv...!! Når hun har været vågen ca. 1 time er hun træt igen, og hun sover videre i vores seng, mens jeg ser Gomorgen Danmark.. heheh

Når hun vågner, står vi op og så begynder dagen!!!

Hele dagen er hun ca. vågen 1-1½ time af gangen, og så bliver hun puttet!!

Mange hilsner fra Lea

Anmeld

16. december 2010

9510

Begge mine unger har sovet igennem om natten fra de var ca en uge gamle,, dvs hele natten, mellem 7 og 8 timer hver nat,,,

de har kun været oppe om natten hvis de har været syge

Anmeld

16. december 2010

Mia&Allan

misslea skriver:

Min datter er en rigtig god "sover"....

De første 4 uger af hendes liv vågnede hun hver 4-5 time om natten...!!! Derefter kom der ca. en time mere på om ugen, og nu hvor hun er 9 uger, så sover hun 8-10 timer om natten!!!  fra 23 til 7-9!!!! Sååå skønt... heheh!!!! Det havde jeg bestemt ikk regent med, ville ske så tidligt

Vi har det samme putte-ritual hver aften....

Kl. 22.15 pusler vi og hygger på puslebordet. Derefter sætter vi os ind i vores seng og hun får mad (både amning og flaske)

Når hun har bøvset, svøber jeg hende stramt i et lagen, hun får sutten og jeg putter hende i dynen og vugger hende i mine arme mens jeg sidder i vores eng...!! Der ikke 2 minutter så sover hun.... og efter ca. 15 minutter lægger jeg hende over i liften i tremmesengen, og der sover hun hele natten, til hun vågner næste morgen!!! Nogle gange har hun brug for sutten i løbet af natten, men det er nu egentlig ikke så ofte...!!! Hvis hun vågner kl. 7 - så får hun mad og bliver puttet igen og sover et par timer mere....!!! Hvis kl. bliver 8 eller 9 får hun mad, bliver skiftet og vi hygger lidt i sengen med nogle sange osv...!! Når hun har været vågen ca. 1 time er hun træt igen, og hun sover videre i vores seng, mens jeg ser Gomorgen Danmark.. heheh

Når hun vågner, står vi op og så begynder dagen!!!

Hele dagen er hun ca. vågen 1-1½ time af gangen, og så bliver hun puttet!!

Mange hilsner fra Lea

Åh gid det var sådan her!!! Hvor meget sover hun så i løbet af dagen??

Anmeld

16. december 2010

L.J.L

Skytten0111 skriver:

Hej..

Mvh...

Min søn har aldrig sovet igennem og han er over et år, desværre. Han vågner stadig 3-4 gange hver nat...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.