Andre der kan mærke og se det samme??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

Silas&Mille

birthee skriver:

Sådan var det også til sidst, dengang jeg ventede frederik... det føltes som om han havde stukket sine fødder op under mine ribben i højre side, og når han så skulle strække sig lidt, føltes det som om han brækkede mine ribben ud af  men det er nu dejligt at mærke dem!!!

Nemlig.

Og man tager jo gerne et par ømme ribben, når bare den bette hygger sig og er sund og rask 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

birthee

MoriSverige skriver:

Nemlig.

Og man tager jo gerne et par ømme ribben, når bare den bette hygger sig og er sund og rask 

Det gør man helt bestemt!!! Det er jo kun en begrænset periode... Nu her hvor jeg er 24 uger henne, synes jeg måske det er lige tidligt nok at jeg har fået ondt i ribbenene i højre side, så vil lige vende det med lægen imorgen, hvor jeg skal til 2. lægeundersøgelse... synes jeg har læst et sted det kunne være tegn på svangerskabs-forgiftning...

Anmeld

15. december 2010

Silas&Mille

birthee skriver:

Det gør man helt bestemt!!! Det er jo kun en begrænset periode... Nu her hvor jeg er 24 uger henne, synes jeg måske det er lige tidligt nok at jeg har fået ondt i ribbenene i højre side, så vil lige vende det med lægen imorgen, hvor jeg skal til 2. lægeundersøgelse... synes jeg har læst et sted det kunne være tegn på svangerskabs-forgiftning...

Ja hellere spørge og være sikker end gå med bekymringerne.

Jeg har kun 3-5 uger tilbage (3 uger til termin) så jeg klarer den nok 

Anmeld

15. december 2010

birthee

MoriSverige skriver:

Ja hellere spørge og være sikker end gå med bekymringerne.

Jeg har kun 3-5 uger tilbage (3 uger til termin) så jeg klarer den nok 

Heldige asen!!! Ej, det går nok  Jeg synes ugerne går hurtigt lige for tiden!!!

Anmeld

15. december 2010

Alberts/

det kunne jeg allerede i uge 18, både mærke inden i men også uden på og kunne også se små buler hist og her engang imellem(;

Anmeld

16. december 2010

Mortilxx

Alberts/ skriver:

det kunne jeg allerede i uge 18, både mærke inden i men også uden på og kunne også se små buler hist og her engang imellem(;

Altså jeg har kunne se når han har drejet sig siden uge 15-16, og det var også ca. deromkring jeg kunne mærke ham indeni Det er så vidunderligt

Anmeld

16. december 2010

Alberts/

Nihell skriver:

Altså jeg har kunne se når han har drejet sig siden uge 15-16, og det var også ca. deromkring jeg kunne mærke ham indeni Det er så vidunderligt

jaa det er så vidunderligt(:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.