Andre der kan mærke og se det samme??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

Mortilxx

Mette. skriver:

Det er ganske normalt. jeg så du skrev en anden du kender som er gravid ikke kan se det - det har meget at gøre med hvor stor man er blevet og hvordan man er af kropsbygning normalt. Jo mindre man er jo nemmere er det at se baby udenpå maven. Det var hvertfald hvad vi jordemoder fortalte mig..

Det er jeg glad for at høre Men hun er også størrere end jeg er, så det har du nok meget ret i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Mortilxx

Sabrina skriver:

Ja det giver nu en god fornemmelse at man kan mærke der er liv i bebs
Men god jul til dig

Det er noget af det mest fantastiske

Tusind tak og i lige måde

Anmeld

15. december 2010

Mortilxx

SussieThyssen skriver:

Ork ja..somme tider kan man ligefrem næsten få slagside eller have samme facon som en rugbybold...ret sjovt ikke??? 
Meeen det bliver mindre, de rumsterer rundt, som de får mindre plads.
Men lige nu hvor du er tæt på uge 20 har han stadig plads til at rumstere rundt og bygge om..hehe!

Kærligst
Sussie

Det ser kanon sjovt ud. Det ser ud som om man har lagt en bold ind i den ene side af maven Dejligt at jeg kan mærke og se ham i lidt tid endnu så

Knus og kram Ninna

Anmeld

15. december 2010

Mortilxx

Elias"s mor (30/10/09) skriver:

ja søde det ku jeg  også med min søn nogle gange hade jeg en kæmpe bule ude i den ene side det så sjovt ud og nogle var der en mega bule helt for oven af maven når jeg lå ned fordi han lå der

Jeg starter altid ud med at kunne se at han ligger lige ved trusselinien, derefter vælger han side og tager lige en tur op omkring navlen, efter det tilbage til den valgte side og så går der et minut eller sådan noget, så er han på vej tilbage igen, og så er det ØV

Jeg kan ikke se noget når jeg står op, altid når jeg endten ligger ned, eller ligger halvt ned med kroppen Heheh....

Anmeld

15. december 2010

Mortilxx

birthee skriver:

Jeg synes ikke rigtig jeg kan se det, er 24+0 idag... Men i mandags, da jeg lå og slappede af, puttede baby sig med enten hoved eller numse i min hånd - det var bare så hyggeligt!!!

Uuuh ja, det er simpelthen en vidunderlig følelse når man kan mærke at maven er lidt ''hård'', og man så kan mærke hovedet - Så smelter mit hjerte helt og aldeles

Anmeld

15. december 2010

Bare-mig

Nihell skriver:

Hej alle i søde piger!

Ja, min lille dreng inde i maven vender og drejer sig tit og ofte, så jeg buler meget ud i den ene side. (Forskelligt om det er højre eller venstre). Det er simpelthen den mest underlige følelse indeni maven, når han vender og drejer sig, og samtidig kan jeg bare se hvordan han ligger osv.

Mit spørgsmål er så, er jeg den eneste? Eller er der andre der kan mærke og se det samme som jeg kan?

Knus og kram Ninna 19+3

Jeg kan allerede nu mærke når han flytter sig rundt i maven og for det meste se hvilken side af maven han ligger i, fordi den buler meget der hvor han ligger + jeg mærker massere af spark hver dag.

Jeg er 18+3 idag

Anmeld

15. december 2010

Mortilxx

Mor til Maj skriver:

Jeg kan allerede nu mærke når han flytter sig rundt i maven og for det meste se hvilken side af maven han ligger i, fordi den buler meget der hvor han ligger + jeg mærker massere af spark hver dag.

Jeg er 18+3 idag

Ej hvor dejligt Jeg mærker også masser af spark, det er så fantastisk.

Anmeld

15. december 2010

Silas&Mille

Vores lille guldklump ligger næsten helt fast med hovedet nedad og så ligger resten af kroppen i en bue rundt i venstre side af maven.
Når jeg ligger med kan det tydeligt ses at baby ligger der for maven er nærmest helt deform 

Når man trykke let på højre side af maven er den også helt blød, men trykker man let på venstre side er den næsten helt hård.

Kan godt mærke i højre side at der er der fødder ligger, for er ret øm der efter hånden 

Anmeld

15. december 2010

birthee

MoriSverige skriver:

Vores lille guldklump ligger næsten helt fast med hovedet nedad og så ligger resten af kroppen i en bue rundt i venstre side af maven.
Når jeg ligger med kan det tydeligt ses at baby ligger der for maven er nærmest helt deform 

Når man trykke let på højre side af maven er den også helt blød, men trykker man let på venstre side er den næsten helt hård.

Kan godt mærke i højre side at der er der fødder ligger, for er ret øm der efter hånden 

Sådan var det også til sidst, dengang jeg ventede frederik... det føltes som om han havde stukket sine fødder op under mine ribben i højre side, og når han så skulle strække sig lidt, føltes det som om han brækkede mine ribben ud af  men det er nu dejligt at mærke dem!!!

Anmeld

15. december 2010

Mortilxx

MoriSverige skriver:

Det er præcis det samme her. Han ligger også lidt nedad, men mest af alt buer min mave helt vildt i den ene side og er hård der, den anden side er blød som den er normaltvis er Det er lidt sjovt at se 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.