Hvad skal i spise til aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

Nalle

Vi skal have lasagne med hvidløgs flute

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Sabrina

Vi skal have boller i karry
Ellers kan du kigger på www.alletiderskogebog.dk

Anmeld

15. december 2010

Manakauapo

Lasagne!

Anmeld

15. december 2010

Karo

Aner det ikke.................vi skal nemmelig ud iaften

Anmeld

15. december 2010

Benjamins'mor

Jeg ved det ikke rigtigt endnu, spørger jeg kæresten kommer der bare ''det ved jeg ikke''. Og så er han skide kræsen. Så det er rigtigt svært at finde på noget som han også kan spise. Heldigvis laver vi madplaner fra 1 januar og frem.

Ellers kan jeg give dig nogle nemme retter:

Kogte ris, vendt på panden i karry. Og så kyllinge fillet i tern.

Kogte nudler, vendt på panden i soya med revet gulerod og ærter. Samt kyllinge fillet i tern.

Burgerboller med Miracle wip, salat, tomat, agurk og en skive hamburgryg.

Anmeld

15. december 2010

Ploffer

Vi skal have stegt flæsk med persillesovs 

Anmeld

15. december 2010

BinaMor

vi skal have hel ovenbagt kylling (i juicy stegeposen) med hasselbagte kartofler, stegte tomater, rukulasalat m. hørfrø og beainaisesovs. muums! kan klart anbefales!

Anmeld

15. december 2010

NinaNymannMadsen

vi skal ha "pik på pande" aka midisterpølse, blomkålsblandig, og pasta. kedeligt men godt og det behover ingen opskrift at lave

Anmeld

15. december 2010

Lou87

I dag står den på en omgang kedelig cordon bleu (staves) og paste

Ellers kan jeg forslå broccoli salat, fuldkornspasta (de har mere smag sys jeg) laks og hollandaise sovs mums..

Eller indbagt kylling + bacon, med pikant ost, porre og hvidløg.. Noget jeg selv har fundet på at mixe så ved ikk det hedder noget specielt.
Men du køber blot buddha dejs plader og så ligger du en under, smører en let krydret pikant ost på (jeg bruger buko light) og så smider du nogle ringe af porre udover samt noget hvidløg. Herefter kyllingetern og ligger bacon strimler henover og så en buddha dej forvoven - skær riller i dem og så i ovnen 20 min ca

velbekomme

Anmeld

15. december 2010

biimse

Vi skal have sådan en gryderet, med oksetern, løg, gulerødder, champignon, hvidløg, rødvin og fløde. Og så kartoffelmos til
Det står og simrer ude på komfuret, og det dufter HERLIGT Mmmm...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.