Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi skal have en af mine livretter, kender faktisk ikke navnet på retten, men det er frisk pasta med en sovs af fennikle, fløde, rødpeber og kalkun.. Mmmmm.. lækkert lækkert lækkert...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
magert kylling med en lækker brokoli-mos
det ved jeg ikke, det er hvad svigerforældre laver
Laksefileter med jordskokker og grønne bønner
Mivsen skriver: Elsker koteletter i fad, men har vi lige fået i sidste uge
Elsker koteletter i fad, men har vi lige fået i sidste uge
hva med noget fisk i fad?
Eller farsbrød
Manden ville lave en overraskelse, så det glæder jeg mig da til
Manden og datteren holder nemlig en hygge-fri-dag sammen idag, og jeg har fri om tyve min. JUBBIIII .. Så er da spændt på hvad de har fundet på til aftensmad.
FruAagaard skriver: Manden ville lave en overraskelse, så det glæder jeg mig da til Manden og datteren holder nemlig en hygge-fri-dag sammen idag, og jeg har fri om tyve min. JUBBIIII .. Så er da spændt på hvad de har fundet på til aftensmad.
Mivsen skriver: Synes den indbagte kylling lyder vildt lækker, kan man ikke få nogle kartofler til og noget sovs? Kærsten får knopper af salat
Synes den indbagte kylling lyder vildt lækker, kan man ikke få nogle kartofler til og noget sovs?
Kærsten får knopper af salat
Jeg har også serveret det med bådkartofler fra ovn, og champignonsovs...
Mivsen skriver: Kom frisk... Synes jeg laver det samme mad, trænger til nogle noge ideer. Skriv også gerne opskriften I aften skal jeg spise ved de gamle, så det dejligt nemt
Kom frisk...
Synes jeg laver det samme mad, trænger til nogle noge ideer.
Skriv også gerne opskriften
I aften skal jeg spise ved de gamle, så det dejligt nemt
Sindssygt og lækkert og SÅ nemt: ristaffel!!
Brændende kærlighed
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128