Øv hvor uheldigt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

Carina1977

Skouboe skriver:

Jeg bliver så vred, når jeg læser det der... det er økonomisk kassetænkning når det er værst Man kunne godt mistænke dem for at stå så fast, fordi de ikke selv er godkendt til at behandle med Tysabri, men skal sende dig til Århus og dermed betale for det, udover at medicinen er dyrere.

Jeg håber og krydser alt muligt for at Copaxone hjælper dig. Jeg fik Rebif i starten og selvom det ikke er det fedeste at stikke sig, så vænner man sig til det. Det sværeste er at blive ved med at finde steder, man kan stikke.

Nu får jeg månedlige infusioner, og det er da nemmere i og med det kun er en gang om måneden, men jeg bruger så til gengæld en hel dag på det hver gang og samtidigt er mine årer i hænderne ved at være slidte, så det gør efterhånden ondt i flere dage efter hver gang.

Jamen der er helt sikkert et økonomisk aspekt i det.....ellers ville flere nok også få det. Jeg håber at jeg på et tidspunkt også må få det.

Nu stikker jeg ikke mig selv, der kommer nogen og gør det for mig. Jeg kan ikke få mig til at stikke mig selv, når det gør så ondt  Det svier ret kraftigt når de sprøjter det ind + at jeg har en voldsom ømhed i en halv time efter. Mine lår er efterhånden så hårde og knudret, at der snart ikke er flere steder at stikke. Så er der jo kun maven og ballerne tilbage, og det er ikke lige mine foretrukne steder

Hvis man kunne få Tysabri, kunne man jo slippe for alt det her pjat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Carina1977

Nå men jeg fik fat i mine varer. Valgte at gå derop....lige nu fortryder jeg det, for jeg har sindsygt ondt i mine ben nu, og kræfterne er totalt væk i dem. Det tog mig næsten 2 timer den tur....man kan hvad man vil, er det ikke det man siger?

Så nu er jeg igang med at lave risengrød....godt nok over komfuret, for jeg kunne ikke nå det andet. Så må jeg bare håbe på at det ikke brænder for meget på i bunden af gryden. Der var desværre 2 af børnene der ikke kan lide risengrød, så dem koger jeg noget spaghetti til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.