nedlægge hjemmeside:O(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

nilletøz

Secrets skriver:

Hvem regner du med besøger den? Kun din familie, eller hvad? Nu har jeg været i hjemmesideverdenen i 10 år, siden jeg var ganske ung, og hvis jeg skal give dig nogle råd ud fra hvad jeg selv har oplevet og ved fra andre hjemmeside-aktive, kan jeg sige følgende:

- Der er for mange reklamer, det forstyrrer

- Drop det der "snevejr" på siden. Det forstyrrer læsningen

- Og så måske nogle gladere farver?

Det er absolut ikke ondt ment, men jeg kommer fra en familie af webdesignere og web-aktive, så jeg ved godt en ting eller to. Hvis du vil have andre end din familie til at besøge den, så skal du nok henvende dig til blogspot-publikummet, som er meget oppe i tiden lige nu.

Ellers skal du nok også skrive noget mere om dig selv. Jeg tænker, at vi måske har en tendens til at forvente, at alle andre synes vores børn er lige så interessante, som vi selv gør, men sådan hænger det jo ikke altid sammen

Håber du kunne bruge mine råd!

(Ps. Hvilken udbyder har du, siden det er dyrt at drive siden? Du kan blive hostet mange steder enormt billigt nu om stunder )

Jamen mener man kan finde den på google.. Men det jeg mener med at igen skriver i gæstebogen, er fordi jeg kan se hvor mange der besøger siden, men ingen af dem skriver.. Så det kunne da være fedt at de lige skrev "tak for kigget"

Du må mere end gerne komme med gode råd..

Det med farver har jeg prøvet, men synes ikke det ændre noget..

Men tror ikke jeg ved hvad blogspot-publikummet er?

Tager det ikke som ondt ment, kan med sikkerhed bruge dine råd!!

Har faktisk overvejet at skrive lidt mere om mig selv, og måske også lidt mere om manden, men det er bestemt ikke nemt...

Jeg bruger 123hjemmeside, og domænenavnet har jeg købt hos DKhostmaster mener jeg det hedder, er ikke sikker...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

nilletøz

tjm skriver:

jeg synes altså det er en virkelig sej hjemmeside du har lavet elsker virkelig videoerne hvor i fortæller forældrene det, åh gid man dog selv havde tænkt på det ...

synes du skal beholde siden, din søn vil blive rigtig glad for den når først han selv begynder at lege med den

Tusind tak skal du have
Er selv rigtig glad for de videoer, husker den tydeligt, og kan stadig få våde øjne når jeg ser den! Men da jeg så min mor græde, kunne jeg ikke filme mere, for der grad jeg også

Ja håber da han bliver glad, for den...

Anmeld

15. december 2010

nilletøz

Hejsa...

Jeg skriver lige her til jer alle der har svaret mig..

Tusind tak for jeres svar..
Som nogen af jer skriver, så tror jeg måske jeg har forventet for meget, og vil nu bare bruge den til mig selv, manden og Lukas selv..

Jeg vil beholde den, efter i har givet mig en masse gode ideer, og nu ville jeg se om jeg ikke kan få den ændret lidt...

Endnu engang mange tak for alle jeres svar.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.