nedlægge hjemmeside:O(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.062 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. december 2010

nilletøz

Hejsa alle sammen..

Havde en hjemmeside om alle mulig ting, inden jeg blev gravid,
men da jeg så blev gravid blev den gradvist flyttet over til at være min søns hjemmeside, og nu er navnet også blevet ændret til hans..
Men nu har jeg overvejet om jeg skal stoppe og lukke hjemmesiden, for ingen besøger den, og hvis de gør skriver de ikke i gæstebogen, jeg gør ALT for at gøre den spændende, men intet hjælper
Jeg er flink og sende en mail om at der er nyt på siden, men føler jeg blir ignorerede hver gang...Min mor siger altid "jeg jeg kigger lige på det senere, men gør hun alligevel ikke
Synes jeg har brugt meget tid på den, og bruger stadig meget tid, og det koster jo også at have den kørerne, og hvis ingen gider at besøge den, kunne jeg jo bruge pengene på noget andet, men er godt nok i tvivl om hvad jeg skal...

Ved godt i ikke kan tag beslutning for meget, men måtte bare lige ud med dette her...  hjemmesiden hedder for i øvrigt http://www.krudtuglenlukas.dk/5182561 hvis i skulle have lyst og tid til at kigge forbi..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Lone Jakobsen

nu lod jeg mærke til at der nederst på siden står at den ikke er opdateret siden januar.

Anmeld

15. december 2010

mama09

nilletøz skriver:

Hejsa alle sammen..

Havde en hjemmeside om alle mulig ting, inden jeg blev gravid,
men da jeg så blev gravid blev den gradvist flyttet over til at være min søns hjemmeside, og nu er navnet også blevet ændret til hans..
Men nu har jeg overvejet om jeg skal stoppe og lukke hjemmesiden, for ingen besøger den, og hvis de gør skriver de ikke i gæstebogen, jeg gør ALT for at gøre den spændende, men intet hjælper
Jeg er flink og sende en mail om at der er nyt på siden, men føler jeg blir ignorerede hver gang...Min mor siger altid "jeg jeg kigger lige på det senere, men gør hun alligevel ikke
Synes jeg har brugt meget tid på den, og bruger stadig meget tid, og det koster jo også at have den kørerne, og hvis ingen gider at besøge den, kunne jeg jo bruge pengene på noget andet, men er godt nok i tvivl om hvad jeg skal...

Ved godt i ikke kan tag beslutning for meget, men måtte bare lige ud med dette her...  hjemmesiden hedder for i øvrigt http://www.krudtuglenlukas.dk/5182561 hvis i skulle have lyst og tid til at kigge forbi..

har luret den - synes du skal gemme den, hvis du orker.. Men den er god, lidt ligesom et familie album, bare online..

Anmeld

15. december 2010

Frøken J.

Hvem regner du med besøger den? Kun din familie, eller hvad? Nu har jeg været i hjemmesideverdenen i 10 år, siden jeg var ganske ung, og hvis jeg skal give dig nogle råd ud fra hvad jeg selv har oplevet og ved fra andre hjemmeside-aktive, kan jeg sige følgende:

- Der er for mange reklamer, det forstyrrer

- Drop det der "snevejr" på siden. Det forstyrrer læsningen

- Og så måske nogle gladere farver?

Det er absolut ikke ondt ment, men jeg kommer fra en familie af webdesignere og web-aktive, så jeg ved godt en ting eller to. Hvis du vil have andre end din familie til at besøge den, så skal du nok henvende dig til blogspot-publikummet, som er meget oppe i tiden lige nu.

Ellers skal du nok også skrive noget mere om dig selv. Jeg tænker, at vi måske har en tendens til at forvente, at alle andre synes vores børn er lige så interessante, som vi selv gør, men sådan hænger det jo ikke altid sammen

Håber du kunne bruge mine råd!

(Ps. Hvilken udbyder har du, siden det er dyrt at drive siden? Du kan blive hostet mange steder enormt billigt nu om stunder )

Anmeld

15. december 2010

JuelZ

jeg synes altså det er en virkelig sej hjemmeside du har lavet elsker virkelig videoerne hvor i fortæller forældrene det, åh gid man dog selv havde tænkt på det ...

synes du skal beholde siden, din søn vil blive rigtig glad for den når først han selv begynder at lege med den

Anmeld

15. december 2010

nilletøz

nutche skriver:

nu lod jeg mærke til at der nederst på siden står at den ikke er opdateret siden januar.

Har opdateret den efter januar, men har bare glemt at skrive det...

Anmeld

15. december 2010

nilletøz

Trinehw skriver:

har luret den - synes du skal gemme den, hvis du orker.. Men den er god, lidt ligesom et familie album, bare online..

Tak Ja det er også derfor jeg helt ikke vil slette den, og hygger mig når jeg sidder og opdatere den

Anmeld

15. december 2010

Lone Jakobsen

nilletøz skriver:

Har opdateret den efter januar, men har bare glemt at skrive det...

okay det var bare det første jeg lige fangede. synes ellers det ser lækkert ud, men hvor mange læser på den slags sider? det er vel mest ment for familien eller hvad?

Anmeld

15. december 2010

tinasmor

nutche skriver:

okay det var bare det første jeg lige fangede. synes ellers det ser lækkert ud, men hvor mange læser på den slags sider? det er vel mest ment for familien eller hvad?

Enig.

Jeg har også fået links til f.eks venner og bekendtes private hj.side og jeg skal da ærlig indrømme at jeg ser på den en enkelt gang og så er det vist også det. Det er ikke noget jeg går ind og tjekker.

Ser din mor f.eks også din søn regelmæssigt (hvis ikke de bor i et andet land eller lign) så ser hun ham jo også "live" og har ikke brug for at se på hjemmesiden.

Jeg tror du skal gøre det for din egen skyld og hvis ikke du synes det er sjovt og hyggeligt, så synes jeg du skal lukke den ned.

For hånden på hjertet så er det altså ikke så mange der gider læse og høre om ens guldklump andet end ens selv og manden

Så gør det for din egen skyld, men forvent ikke, at der er så mange der læser med eller kommenterer(skriver i gæstebog)

Anmeld

15. december 2010

AnneBJ

nilletøz skriver:

Tak Ja det er også derfor jeg helt ikke vil slette den, og hygger mig når jeg sidder og opdatere den

Måske er det nok?

Jeg skriver blog, til og om min kommende søn. Jeg forsøgte mgi med papirdagbogsform, men det kunne jeg slet ikke overholde. Det går meget nemmere på bloggen, hvor jeg også lige kan smide et par billeder af sted. Den er automatisk backet up, og jeg kan komme til den alle steder fra. Dog er der ingen der læser den, og nærmest ingen der kender adresser, men det gør ikke så meget...

Så jeg tror du skal gøre dig klart, hvad formålet med hjemmesiden er? Lever den op til det - hvis ikke, hvorfor så?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.