Føler mig som en dårlig mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.158 visninger
20 svar
0 synes godt om
15. december 2010

BabyNilas

I går var vi ved sp for anden gang og vi havde glædet os til at se hvor meget lille Nilas havde taget på og hvor meget han var vokset.

Men han havde slet ikke taget på. SP sagde at han fik alt for lidt mad. Der stod jeg så med åben mund og polypper. Drengen spiser og spiser, han laver ikke andet end at spise og sove. Spørg lige om man så føler sig som en dårlig mor.

Nu håber jeg bare han får taget på til mandag hvor vi igen skal se SP

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

bette

hvor meget spiser han da siden hun ik er tilfreds?

og hvor gammel er han?

Anmeld

15. december 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
Jeg tror bestemt ikke, at du er en dårlig mor...!!

Er sikker på, at du jo har gjort alt dit bedste for din lille dreng..

Hvor gammel er han..??

Anja

Anmeld

15. december 2010

Fru.Mäes <3

BabyNilas skriver:

I går var vi ved sp for anden gang og vi havde glædet os til at se hvor meget lille Nilas havde taget på og hvor meget han var vokset.

Men han havde slet ikke taget på. SP sagde at han fik alt for lidt mad. Der stod jeg så med åben mund og polypper. Drengen spiser og spiser, han laver ikke andet end at spise og sove. Spørg lige om man så føler sig som en dårlig mor.

Nu håber jeg bare han får taget på til mandag hvor vi igen skal se SP

herfra..

Du skal sku ikke føle dig som en DÅRLIG mor!! Det må du ikke tænke om dig selv!!! Du gør hvad du kan

Vores søn havde hellere ikke taget på først gang SP var her - men gangen efter (1 uge senere) havde han taget over 600 gram på!! Og min SP sagde det samme til mig, med at han fik for lidt..

WHAT tænkte jeg - han lavede ikke andet end at hænge i mine patter DØGNET rundt!!

Op med humøret - han har sikkert taget en del på næste gang

Anmeld

15. december 2010

serinasmor

ej det var da rigtig træls ..

hmmm ... ammer du ??? for så skal du huske at han skal tømme brystet for mælk før han bliver tilbudt det næste ....den sidste del af mælken er der hvor alt det gode fedt er

Anmeld

15. december 2010

BabyNilas

serinasmor skriver:

ej det var da rigtig træls ..

hmmm ... ammer du ??? for så skal du huske at han skal tømme brystet for mælk før han bliver tilbudt det næste ....den sidste del af mælken er der hvor alt det gode fedt er

Ja jeg ammer.

du kan tro jeg holder øje med om han får det fede mælk.

Da han blev født suttede han på hans tunge konstant så vi bruger ammebrikker, ellers kan han ikke finde ud af at sutte rigtigt, så jeg har rig mulighed for at følge med i når den fede mælk kommer.

Anmeld

15. december 2010

BabyNilas

FrøkenHedegaard skriver:

herfra..

Du skal sku ikke føle dig som en DÅRLIG mor!! Det må du ikke tænke om dig selv!!! Du gør hvad du kan

Vores søn havde hellere ikke taget på først gang SP var her - men gangen efter (1 uge senere) havde han taget over 600 gram på!! Og min SP sagde det samme til mig, med at han fik for lidt..

WHAT tænkte jeg - han lavede ikke andet end at hænge i mine patter DØGNET rundt!!

Op med humøret - han har sikkert taget en del på næste gang

Tak jeg håber også bare han nu vil tage på. Det var lidt af en træls besked at få. Men heldigvis er han vågen og frisk, det er trods alt en god ting

Anmeld

15. december 2010

BabyNilas

AnjaM skriver:

Jeg tror bestemt ikke, at du er en dårlig mor...!!

Er sikker på, at du jo har gjort alt dit bedste for din lille dreng..

Hvor gammel er han..??

Anja

Tak, jeg synes jo også jeg gør alt hvad jeg kan

han er født den 22 nov så han er 23 dage

Anmeld

15. december 2010

lauras*mor*

vil bare sige at du er ikke nogen dårlig mor... Jeg er sikker på at sp fik sagt det lidt forkert, og jeg synes du skal prøve hvis det sker igen (eller måske ringe til hende nu her) at sige til at det synes du faktisk ikke var særlig fedt hun sagde, og at det gjorde dig meget ked af det... og ellers hvad du har skrevet her... men kom hun ikke med en forklaring og gode råd? Jeg håber i hvertfald ikke at det bare var en kommentar hun slyngede ud på vej ud af døren..

HUSK! du er IKKE en dårlig mor.. du er den bedste mor for dit barn, og så længe du gøør alt hvad du kan, så ka INGEN forlange mere af dig som menneske...

Anmeld

15. december 2010

BabyNilas

bette skriver:

hvor meget spiser han da siden hun ik er tilfreds?

og hvor gammel er han?

Vi fik besked på fra barselsgangen at han SKULLE spise hver 3. time fordi han skulle lære at sutte rigtigt. Da han blev født suttede han på han tunge hele tiden så jeg bruger ammebrikker for at få ham til at sutte rigtigt. Han får tilbudt begge bryster men spiser kun ved det første, og spiser han ved  begge gylper det meste op igen.

Han er 23 dage så han er ikke så gammel endnu. Han vejer 3400 gram og er 57 cm. Så han er en spinkel lille baby.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.