Frustreret :(((

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

jeg havde ikke tøvet et sekundt og havde taget derned med det samme og gjort alt i min magt for at gøre hende glad og hendes liv lettere i denne svære tid. Det er det mindste man kan gøre.

Hun har trods alt også sørget for du er den du er i dag og har taget sig af dig med alt det hun kunne.
nu ved jeg ikke hvilket forhold i har, men jeg ville ALDRIG tænke på mig selv og mit liv hvis noget frygteligt skulle ske med min mor.
Jeg skylder hende hele verden for den dejlige barndom jeg har haft.

Ja, det kan jeg godt se. Nu har det bare ikke været lutter lagkage den gang jeg var barn. 

Men selvfølgelig skal man være der for hinanden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Den lykkelige

Anonym skriver:

Nej, det er sjældent man får besøgt sin familie. Men kan ikke tage alle 8 katte med hjem hahaha..

Men det er måde det bliver sagt på, måden hun forventer så mange ting af mig og min bror på. Jeg har boet i København i 6 mdr, hun har ikke besøgt os en eneste gang. Da jeg boede hjemme hundsede hun så meget rundt med mig, som om jeg var hendes tjener (og jeg er altså ikke bleg for at hjælpe til derhjemme) Og i hele min barndom har hun drukket. Så føler sådan set at jeg stadig er den voksne og hun er barnet.

Havde ikke set dette indlæg da jeg skrev mit til dig.. Kan godt se du ikke har det bedste forhold til din mor så..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.