Mærke liv :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Babyklar skriver:

Okey - de ting jeg mærker synes jeg gør lidt ondt heh .. men det er nok ikk fra den lille heh. det er nok det andet der gør sig klar til en større bebs. heh..

det i uge 14 fra miig fra som om han killede miig hvis du forstår det nok når han bevægede dig husker ikk så meget det snart to år siden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

_-Kathrine-_

Jeg var omkring de 20+2 da jeg mærkede ham første gang  Dejlig livsbekræftende følelse...

Kathrine

Anmeld

15. december 2010

Moar2011

Jyden skriver:

Det er nok "bare" dine tarme du kan mærke, de bliver jo presset lidt af livmoderen, der vokser.

Ja, det kan jo være heh

Anmeld

15. december 2010

Moar2011

Elias"s mor (30/10/09) skriver:

det i uge 14 fra miig fra som om han killede miig hvis du forstår det nok når han bevægede dig husker ikk så meget det snart to år siden

heh ja det selvf rigtig

Anmeld

15. december 2010

Chewy

Babyklar skriver:

hvordan mærkes det ved dig?

Hmm, kender du det, at en nerve sidder fast ved øjenbrynet el. lignende. Sådan små fine prik, prik, prik?  Sådan synes jeg lidt det var. Små fine prik, der hurtigt var væk igen. Nu hvor jeg er 21+1 mærker jeg rigtigt, at der er noget af en hvis størrelse, der bevæger sig. I går fik jeg det første sådan rigtige spark, hvor jeg blev helt vildt overrasket og bare brød ud i et stort grin, fordi det bare var så sjovt og overraskende Hidtil har det være små fine ting, jeg har kunnet mærke, men igår tror jeg lillemanden havde skudtræning eller sådan noget 

Anmeld

15. december 2010

Moar2011

Chewy skriver:

Hmm, kender du det, at en nerve sidder fast ved øjenbrynet el. lignende. Sådan små fine prik, prik, prik?  Sådan synes jeg lidt det var. Små fine prik, der hurtigt var væk igen. Nu hvor jeg er 21+1 mærker jeg rigtigt, at der er noget af en hvis størrelse, der bevæger sig. I går fik jeg det første sådan rigtige spark, hvor jeg blev helt vildt overrasket og bare brød ud i et stort grin, fordi det bare var så sjovt og overraskende Hidtil har det være små fine ting, jeg har kunnet mærke, men igår tror jeg lillemanden havde skudtræning eller sådan noget 

Ja, det kender jeg godt ej hvor fantastisk det må være en oplevelse

Anmeld

15. december 2010

Maise

Babyklar skriver:

Morgen Skønne damer

I har noget svaret på det 1000 gange, men orker ikke at kigge alle debatter igennem :p dovne skab

Hvornår mærket i liv?

er idag 16uger henne, hvilket jeg synes virker alt for tidligt til at mærke liv, når den er så lille bitte,  så derfor spørg jeg

Men her til morgen, sad jeg ligeså stille ved computeren, da jeg mærkede et underlig puf i højre side . ( ved ikk lige hvordan jeg skal beskrive det) heh . -

jeg var 14+3. lå på maven og læste og jeg mærkede ligesom et sommerfugle stræf hen over maven under navlen.

Anmeld

15. december 2010

maria_wlt

Jeg var ca i uge 20 med dem begge.. Min livmoder ligger foran, så de skal sparke hårdt før jeg mærker noget

Er i uge 23 nu, og skal stadig være lidt stille for at mærke lille-pigen nogen gange 

Anmeld

15. december 2010

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Chewy skriver:

Jeg har også mærket det som du beskrive ligesom en nerve der sidder fast. Jeg er i 13 uge. Mærkede det for et par dage siden og nu er det væk. Blev du ved med at mærke det? Nu bliver jeg helt bekymret, for om den stadig er i live når jeg ikke mærker det mere.

Anmeld

15. december 2010

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Babyklar skriver:

Ja, for man er vel ikk i tvivl når det er ? heh . jeg forstiller mig nemlig også at man skal op omkring 20uge før der er noget . og længere før andre kan mærke ved at ligge hånd på maven? eller? 

Jeg var mega meget i tvivl.. Jeg mærkede det om aftenen og der var jeg i tvivl.. jeg skulle mærke det 3-4 gange før jeg var sikker (Forskellige dage).. og min kæreste ku allerede mærke det i samme uge - og man ku også se det nogle gange..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.