Mærke liv :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.116 visninger
23 svar
0 synes godt om
15. december 2010

Moar2011

Morgen Skønne damer

I har noget svaret på det 1000 gange, men orker ikke at kigge alle debatter igennem :p dovne skab

Hvornår mærket i liv?

er idag 16uger henne, hvilket jeg synes virker alt for tidligt til at mærke liv, når den er så lille bitte,  så derfor spørg jeg

Men her til morgen, sad jeg ligeså stille ved computeren, da jeg mærkede et underlig puf i højre side . ( ved ikk lige hvordan jeg skal beskrive det) heh . -

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Jeg husker dato og klokkeslæt for hvornår jeg mærkede liv. Jeg var 20+3 uger henne. :-)

Anmeld

15. december 2010

Moar2011

Problembarnet skriver:

Jeg husker dato og klokkeslæt for hvornår jeg mærkede liv. Jeg var 20+3 uger henne. :-)

Ja, for man er vel ikk i tvivl når det er ? heh . jeg forstiller mig nemlig også at man skal op omkring 20uge før der er noget . og længere før andre kan mærke ved at ligge hånd på maven? eller? 

Anmeld

15. december 2010

Chewy

Jeg sad i min sofa en søndag eftermiddag, da jeg mærkede lillemanden første gang Jeg var 15+6 henne 

Anmeld

15. december 2010

Moar2011

Chewy skriver:

Jeg sad i min sofa en søndag eftermiddag, da jeg mærkede lillemanden første gang Jeg var 15+6 henne 

hvordan mærkes det ved dig?

Anmeld

15. december 2010

EliasMinDejligeSøn<3

jeg mærkede allerrede kilden osv på inder af mi side da jeg i uge 14 men da jeg var 19+4 kom de rigte spak

Anmeld

15. december 2010

Valle81

Babyklar skriver:

Morgen Skønne damer

I har noget svaret på det 1000 gange, men orker ikke at kigge alle debatter igennem :p dovne skab

Hvornår mærket i liv?

er idag 16uger henne, hvilket jeg synes virker alt for tidligt til at mærke liv, når den er så lille bitte,  så derfor spørg jeg

Men her til morgen, sad jeg ligeså stille ved computeren, da jeg mærkede et underlig puf i højre side . ( ved ikk lige hvordan jeg skal beskrive det) heh . -

I graviditet i uge 18 19 stykker, 2 gravidiet var jeg præcis 15+0 og der mærkede vi det begge to( altså Kenny mærkede sparket), har 3 gang var jeg 18-19 uger igen :0)

Anmeld

15. december 2010

Den lykkelige

Babyklar skriver:

Morgen Skønne damer

Hvornår mærket i liv?

Jeg var 17+6 da jeg mærkede liv og var HELT sikker på det var det.. men har nok været der nogle dage før.. hvor jeg ikke troede det var det..  

Anmeld

15. december 2010

Moar2011

Elias"s mor (30/10/09) skriver:

jeg mærkede allerrede kilden osv på inder af mi side da jeg i uge 14 men da jeg var 19+4 kom de rigte spak

Okey - de ting jeg mærker synes jeg gør lidt ondt heh .. men det er nok ikk fra den lille heh. det er nok det andet der gør sig klar til en større bebs. heh..

Anmeld

15. december 2010

Jyden

Babyklar skriver:

Okey - de ting jeg mærker synes jeg gør lidt ondt heh .. men det er nok ikk fra den lille heh. det er nok det andet der gør sig klar til en større bebs. heh..

Det er nok "bare" dine tarme du kan mærke, de bliver jo presset lidt af livmoderen, der vokser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.