ingen kvalme = dårligt tegn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2010

Kløver

Anonym skriver:

er det rigtigt?
- nu har jeg siddet og læst om jer skønne kvinder der har haft masser af kvalme i starten af graviditeten...

men.... jeg er i uge 6+3 nu og har ikke det mindste tegn på kvalme overhovedet... er det et dårligt tegn ???

Havde lige i starten, inden jeg opdagede jeg var gravid i uge 4, men resten er bare nærmest gået i sig selv ?? hmmm

- det skal lige siges, at det ikke er fordi jeg ønsker det, men ser det som en ting der kommer og - nærmest skal komme igennem graviditeten... hmmm

Det er ikke alle som får kvalme, og det er ikke ensbetydende med at det er dårligt hvis man ikke har det, så bare tag det roligt, og nyd det, jeg er sikker på alt er fint og lige som det skal være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Anonym trådstarter

jannebjerre skriver:

Sikke en idiot det har han slet ingen ret til at udtale sig om - nøøøj jeg havde indgivet en klage !!

jaaaa er os rigtig vred på ham, og har indgivet klage til både lægehuset og kommunen, hvor jeg os ønsker at skifte læge hurtigst muligt....
Magter slet ikke sådan en læge, ham jeg havde før hen var meget bedre, dog havde han os en lille fordom, men det kun fordi han ser mig som hans datter efter han har haft mig fra jeg blev født, til jeg fyldte 18 og vi kendte ham os i privaten... - og havde en flirt med min moar..

Anmeld

14. december 2010

Low

Jeg havde kun kvalme 2 gange i hele min graviditet og jeg skulle mene af jeg havde masser tid til at have det for jeg gik 16 dage over

Første gang jeg fik kvalme var jeg i uge 16 eller 17 og helt uden varsel fik jeg kvalme og 10 sek efter kastede jeg op. 2 gang var i en bus. Jeg havde siddet i bussen i en halv ting og havde haft kvalme hele turen men jeg ville ikke stå af før jeg skulle af og da jeg så skulle af var noget af det først jeg gjorde var af kaste af på Danmarks største sammenlægning af offenlig transport, NØRREBRO STATION, der var jeg 30+0 kan jeg huske . Ellers havde jeg slet ikke kvalme i min graviditet så det tror jeg er helt normalt at ikke have kvalme. Det skal du bare være glad for

Anmeld

14. december 2010

Cris

Jeg har aldrig haft dem  

Anmeld

15. december 2010

JustMe

Low skriver:

Jeg havde kun kvalme 2 gange i hele min graviditet og jeg skulle mene af jeg havde masser tid til at have det for jeg gik 16 dage over

Første gang jeg fik kvalme var jeg i uge 16 eller 17 og helt uden varsel fik jeg kvalme og 10 sek efter kastede jeg op. 2 gang var i en bus. Jeg havde siddet i bussen i en halv ting og havde haft kvalme hele turen men jeg ville ikke stå af før jeg skulle af og da jeg så skulle af var noget af det først jeg gjorde var af kaste af på Danmarks største sammenlægning af offenlig transport, NØRREBRO STATION, der var jeg 30+0 kan jeg huske . Ellers havde jeg slet ikke kvalme i min graviditet så det tror jeg er helt normalt at ikke have kvalme. Det skal du bare være glad for

De to omgange kvalme fristes man lidt til at tro, du ville have haft graviditet eller ej

Pris du dig bare lykkelig for, at du ikke har fået det endnu. Du kan sagtens nå at få det endnu, så nyd hver dag du har uden kvalme

Anmeld

15. december 2010

Noneother

Jeg havde ikke kvalme overhovedet da jeg ventede min søn.
-Det er noget vrøvl, at det skulle være et dårligt tegn. For jeg har da jordens sundeste unge idag.

Bare glæd dig over at du slipper for det og nyd din graviditet.

Anmeld

15. december 2010

baby2010

NYD DET!!!!! Det har INGEN betydning. Jeg havde kvalme i godt og vel 2 måneder 24 timer i døgnet!!!

Anmeld

15. december 2010

Diana...

NEJ det er ikke dårlig tegn. Og 6+ det er ikke mange der allerede får kvalme der det kommer for det meste efter uge 8 HVIS det kommer. Det er heldigvis ikke alle der skal lide med den kvalme så ny du at du ikke har den og håb på du ikke får den. Det har intet med om det er dårlige tegn eller ikke. 

Tillykke med graviditeten 

Knus Diana 

Anmeld

15. december 2010

anjada

Bare nyd at du ingen kvalme har... Jeg havde ingen kvalme overhovedet da jeg ventede mit første barn, og det var da fantastisk at slippe for det, for i min nuværende graviditet har jeg haft ekstrem kvalme, og det har da overhovedet ikke været fedt.

Og læge det er jeg ikke, men har da aldrig hørt at det skulle være et dårligt tegn ikke at ha' kvalme som gravid.

Anmeld

15. december 2010

Silas&Mille

Jeg er 37+0 i dag og har ikke haft nogen form for kvalme. Har kun døjet med halsbrand 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.