ingen kvalme = dårligt tegn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.822 visninger
21 svar
0 synes godt om
14. december 2010

Anonym trådstarter

er det rigtigt?
- nu har jeg siddet og læst om jer skønne kvinder der har haft masser af kvalme i starten af graviditeten...

men.... jeg er i uge 6+3 nu og har ikke det mindste tegn på kvalme overhovedet... er det et dårligt tegn ???

Havde lige i starten, inden jeg opdagede jeg var gravid i uge 4, men resten er bare nærmest gået i sig selv ?? hmmm

- det skal lige siges, at det ikke er fordi jeg ønsker det, men ser det som en ting der kommer og - nærmest skal komme igennem graviditeten... hmmm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

jannebjerre

Nej nej pris dig dog bare lykkelig over du slipper :-) ikke alle har symptomer :-)

Anmeld

14. december 2010

Maja_4000

Jeg har overhovedet ikke haft kvalme .. Og jeg satser da på at alt er ok når hun kommer ud i morgen (; 

Så vær du bare glad for at du (indtil videre) slipper ! 

Anmeld

14. december 2010

Anonym trådstarter

jannebjerre skriver:

Nej nej pris dig dog bare lykkelig over du slipper :-) ikke alle har symptomer :-)

nejj det nemlig os det jeg mener.... men sys bare det underligt at mange læger siger det er et dårligt tegn når man ik har kvalme (hvilket min egen læge har sagt), men han har selvfølgelig os været imod det fra starten af

Anmeld

14. december 2010

Munder

Jeg havde kun kvalme en dag under min graviditet. Det var den dag jeg fandt ud af det - tror måske mere det var chokket

Så nyd du bare, at du er heldig at slippe for det

Anmeld

14. december 2010

Anonym trådstarter

Maja_4000 skriver:

Jeg har overhovedet ikke haft kvalme .. Og jeg satser da på at alt er ok når hun kommer ud i morgen (; 

Så vær du bare glad for at du (indtil videre) slipper ! 

uh held og lykke

Anmeld

14. december 2010

jannebjerre

Anonym skriver:

nejj det nemlig os det jeg mener.... men sys bare det underligt at mange læger siger det er et dårligt tegn når man ik har kvalme (hvilket min egen læge har sagt), men han har selvfølgelig os været imod det fra starten af

Hvad f... Er det for en læge?? Sikke en gang bræk at lukke ud :-( man behøver ikk få kvalme og andre ting hvad er han imod??

Anmeld

14. december 2010

Anonym trådstarter

jannebjerre skriver:

Hvad f... Er det for en læge?? Sikke en gang bræk at lukke ud :-( man behøver ikk få kvalme og andre ting hvad er han imod??

jamen han er imod at jeg er gravid allerede i en alder af 19 år, som ingen uddannelse har endnu, men dog er igang med uddannelse...

Anmeld

14. december 2010

tingimor

overhoved ikke jeg havde først kvalme i uge 12-14 også var det slut så kan være meget forskelligt fra person til person " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12371.gif" alt="" /> så " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12383.png" alt="" /> for du er den heldig vinder af at slippe helt fra det.

Anmeld

14. december 2010

jannebjerre

Anonym skriver:

jamen han er imod at jeg er gravid allerede i en alder af 19 år, som ingen uddannelse har endnu, men dog er igang med uddannelse...

Sikke en idiot det har han slet ingen ret til at udtale sig om - nøøøj jeg havde indgivet en klage !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.