Jeg blev uvenner med min morfar og hans kone som 17 årige... ( er 24 år nu)
Jeg var fuld, og ja lidt en møgunge dengang.. (meget)
(har altid været utrolig tætte med min morfar og bedste)
Det var nytårsaften - jeg havde været i en slåskamp, de havde hørt om det, kom og hentede mig i en taxa og ville kører mig hjem..
Det gad jeg fandme ikke... jeg ville i byen.. Så sagde til taxa manden han skulle sætte mig af i gaden (diskotekter).. På vej derind skændes jeg med min morfar (han var også fuld!) Vi "fulde skændes"... Han siger så "ja de mor nasser også på samfundet og du ender i fængsel en dag" (min mor er handicappet efter en motorcykel ulykke, ham der kørte den blev dræbt, min mor overlevede og bliver svagere og svagere - har nu kørestol, rollater mm, ellers ser hun normal ud - hun er usynligt handicappet)!
nå men ingen skal sige noget om min mor, så ja jeg gav ham en lammer - (slog ham).. sagde at jeg aldrig ville snakke med dem mere, medmindre de kontaktede mig dagen efter. Så gik jeg ud af taxaen og tog fuld i gaden, og ja det blev en lorte aften...
Nå hørte ikke fra dem...
og har stadig ikke...
hellere ikke min mor, bror eller søster...
De snakkede ikke rigtig med min mor og stedfar, men kun os børnbørn, men det ødlagde jeg så.... FLOT!
Min mor har skrevet breve til dem lige siden og sendt billeder om hvor meget vi gerne vil i kontakt med dem igen - og bare de ville se os børn, så var hun glad.. hun hører intet!
Min kusine s datter blev døbt for 3 år siden, de kom ikke med til festen, fordi vi kom.. de blev giftes i sommers de kom, fordi vi ikke gjorde, vi var til en anden barnedåbe igen for 1 mdr siden, de kom ikke, igen pga. os..
Jeg kontaktede min morfar, ja jeg ringede sgu til ham, da Latifa var 1 mdr gammel (2009) Sagde undskyld for det lort jeg gjorde for mange år siden, og om vi ikke kunne slå en streg over det.. for nu var jeg blevet Mor og ville ikke spilde mit liv på at være uvenner, og jeg vil ha de skulle være en del af min mand, og datters og mit liv.. Min morfar sagde næsten intet... Men sagde "ja det er svært at tilgive" og "jeg skal nok ringe"!
nu har vi 2010 - har intet hørt... Min mor har skrevet 2 breve siden, og sendt billeder af os.. Og at vi mangler vores bedsteforældre i vores liv...
Intet hørt!
Så skrev jeg igen for 14 dage siden..
kort fortalt :
"jeg er ked af det, virkeligt! Kan aldrig tilgive mig selv hvis jeg ikke får et bamse knus af min morfar igen eller hygger i bedstes køkken.. vi behøver ikke snakker om hvad der er sket.. lad os se frem af og få gode minder sammen fra nu af - ikke spild tiden vi bliver jo ikke yngre"!
Har jeg hørt noget? NEJ!
har lovet mig selv nu jeg ikke vil kontakte dem mere.. Synes jeg har gjort mit... Synes faktisk vi var lige gode om det dengang (minus jeg slog) men helt ærlig jeg var en ung dum naiv teenager... og synes man burde kunne tilgive..¨
FUCK JEG SAVNER MIN MORFAR...
kan ikke stoppe med at tænke på dem.. har mødt dem i gågaden engang, de var kolde... Hvordan kan de være sådan?
Hvad skal jeg gøre??
Havde brug for at skrive det ned nu....
Hører jo fra mine kusiner hvordan det går med dem, og min morfar bliver jo ikke yngre...
Skal jeg leve med den dårlig samvittighed hele livet? jeg vil blive så KED af det, hvis han/de går borte og de ikke tilgiver mig..
armen i fatter ikke hvor dårligt jeg har det.......
ARGHHHHHHHHHH!
Tak fordi du læste med.............