Har sagt farvel til min elskede hund idag :o(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2010

Mullefisen2011

Macrolf skriver:

Har idag måttet tage den svære beslutning at sige farvel til min gode ven gennem de sidste 10 år.

MacKenzie har virkeligt været en uheldig hund, han har haft mange sygdomme og har gennem årerne kostet os omkring 30.000 kr i dyrlæge regninger og i fredags stødte den hidtil værste sygdom til. Han fik akut betændelse i bugspytskirtlen og vi har kæmpet for hans liv indtil idag hvor vi fik endeligt svar på blodprøverne, der var ikke mere at gøre Han fik fred mens min mand og jeg sad på hver side af ham på gulvet ude ved dyrlægen og nussede ham og snakkede med ham indtil han gik bort og først der lod vi tårerne få frit løb - det gør bare så ondt

Jeg savner ham bare så meget min lille Magge-lagge-mus

Åhr hvor var han en lækker hund Utrolig smuk dreng..

Hvor gør det mig ondt...  Føler virkelig med dig..

herfra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

B&J

åhh hvor er det så hårdt af sige farvel og sikke en meget smuk hund han var... ja der er ikke så meget af sige kun en kæmpe krammer her fra 

Anmeld

14. december 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Ååååh,nej,et kæmpe knus herfra

Jeg mistede selv min elskede hund på 15½ for 1 måned siden,og det var/er bare det værste jeg har oplevet.Jeg græd så jeg ikke kunne se ud af øjnene de første dage.Og gør det stadig indimellem,det gør så ondt

Maria...det billede af dig og Bobby,det er det sødeste jeg nogensinde har detHold op,jeg ville ønske jeg havde sådan et af Micky og jeg,hvor siger det bare meget.Jeg går ud fra Bobby ikke er her længere?Jamen,jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige...

Glædelig jul til alle,trods vore tab

Anmeld

14. december 2010

Miamaja

Jeg fik ogsaa en klump i halsen. Man kommer sorme til at holde af sine dyr som medlemmer af familien, saa det kan jeg nemt saette mig ind i.

Nemo, en cocker spaniel, er vores aeldste dreng og er ca. 10 aar. Saa er begyndt at taenke lidt paa at tiden er kortere med ham nu.

Det er det bedste I har kunne goere - Nogle gange har et dyr mest brug for fred end for mange behandlinger, og I har provet rigeligt, saa det maa vaere en trost.

Vuf vuf fra Chloe paa knap 5 mdr. & Tio paa 1 aar & gamle Nemo herhjemme

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. december 2010

Isabella_mor

har ondt af jer, det er sgu noget af det værste... jeg glæder mig ikke til den dag min hund skal forlade os...   men håber i klare den..

Anmeld

14. december 2010

CiSo

Åhh, hvor er det bare sørgeligt! Det så ud til at være en mega dejlig hund.

Anmeld

14. december 2010

Chamomile

Det gør mig ondt Mange kram og tanker herfra

Anmeld

14. december 2010

Pia.

Macrolf skriver:

Har idag måttet tage den svære beslutning at sige farvel til min gode ven gennem de sidste 10 år.

MacKenzie har virkeligt været en uheldig hund, han har haft mange sygdomme og har gennem årerne kostet os omkring 30.000 kr i dyrlæge regninger og i fredags stødte den hidtil værste sygdom til. Han fik akut betændelse i bugspytskirtlen og vi har kæmpet for hans liv indtil idag hvor vi fik endeligt svar på blodprøverne, der var ikke mere at gøre Han fik fred mens min mand og jeg sad på hver side af ham på gulvet ude ved dyrlægen og nussede ham og snakkede med ham indtil han gik bort og først der lod vi tårerne få frit løb - det gør bare så ondt

så fik mine tåre også frit løb... Det gør mig virkeligt ondt... jeg er stadig ikke kommet mig over mit store tab for 1½ år siden ... De dyr betyder alverdens...

Er ked af I skulle sige farvel til jeres dejlige hund ... Godt I har hinanden...

Knus og tanker fra Pia.

Anmeld

14. december 2010

Kløver

Macrolf skriver:

MacKenzie har virkeligt været en uheldig hund, han har haft mange sygdomme og har gennem årerne kostet os omkring 30.000 kr i dyrlæge regninger og i fredags stødte den hidtil værste sygdom til. Han fik akut betændelse i bugspytskirtlen og vi har kæmpet for hans liv indtil idag hvor vi fik endeligt sv

øv, ved slet ikke hvad jeg sige, men giver en kæmpe krammer, har selv hund og bare tanken

puha kæmpe kæmpe krammer

Anmeld

14. december 2010

Frejsmor

Nu sidder jeg også med tårer i øjnene!! Hvor er det bare trist!! STOOOR

Det er bare SÅ svært at sige farvel til en god gammel ven, men I gjorde alt hvad I kunne og det bedste var at give ham fred..

Jeg mistede selv min dejlige labrador/tyskruhårede hønse hund, Bine, til kræften i 2008 og hele familien var bare fuldstændig knust, jeg måtte køre bilen hjem fra dyrlægen, selvom jeg selv var helt sønder knust, men min mor var bare helt væk i tårer og min bror var slet ikke med ved dyrlægen og sige farvel, det kunne han slet ikke klare!!

Det er ufatteligt hvor meget de små kommer til at betyde for en!!

Jeg er sikker på de alle sammen leger og hygger sammen i hundehimlen på bedste hundemaner!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.