Har sagt farvel til min elskede hund idag :o(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.641 visninger
20 svar
0 synes godt om
14. december 2010

..

Har idag måttet tage den svære beslutning at sige farvel til min gode ven gennem de sidste 10 år.

MacKenzie har virkeligt været en uheldig hund, han har haft mange sygdomme og har gennem årerne kostet os omkring 30.000 kr i dyrlæge regninger og i fredags stødte den hidtil værste sygdom til. Han fik akut betændelse i bugspytskirtlen og vi har kæmpet for hans liv indtil idag hvor vi fik endeligt svar på blodprøverne, der var ikke mere at gøre Han fik fred mens min mand og jeg sad på hver side af ham på gulvet ude ved dyrlægen og nussede ham og snakkede med ham indtil han gik bort og først der lod vi tårerne få frit løb - det gør bare så ondt

Jeg savner ham bare så meget min lille Magge-lagge-mus
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Lady Marion <3

Årh for søren  tuder med dig , dejlig vuf   R.I.P sweety

Anmeld

14. december 2010

Low

Macrolf skriver:

Har idag måttet tage den svære beslutning at sige farvel til min gode ven gennem de sidste 10 år.

MacKenzie har virkeligt været en uheldig hund, han har haft mange sygdomme og har gennem årerne kostet os omkring 30.000 kr i dyrlæge regninger og i fredags stødte den hidtil værste sygdom til. Han fik akut betændelse i bugspytskirtlen og vi har kæmpet for hans liv indtil idag hvor vi fik endeligt svar på blodprøverne, der var ikke mere at gøre Han fik fred mens min mand og jeg sad på hver side af ham på gulvet ude ved dyrlægen og nussede ham og snakkede med ham indtil han gik bort og først der lod vi tårerne få frit løb - det gør bare så ondt

Jeg savner ham bare så meget min lille Magge-lagge-mus

Jeg får jo helt tåre i mine øjne 

Jeg bliver så ked af det når jeg høre sådan noget. Nu har den fået det beder og det er godt selv om det er utrolig hårdt. 

til jer og en masse  til jeres vuffer

Anmeld

14. december 2010

Dinna88

Åhhh, hvor må det være forfærdeligt! Jeg sidder med tårer i øjnene over det  Har I begravet ham??

I kan jo gøre det at I tænder et lys for ham og fortsætter med det. Det skulle være utroligt godt til at bearbejde sådan en sorg, at man ligesom har noget der kun er til ære for ham.

Anmeld

14. december 2010

maria_wlt

KÆMPE HERFRA...

Det er bare så pisse træls at skulle sige farvel til sin gamle ven.. Jeg ved alt om hvordan det føles og det er bare så RØV. 

Vores kære venner ender her:

http://www.indigo.org/rainbowbridge_ver2.html

Anmeld

14. december 2010

Anne G

Jeg bliver så ked af når jeg læser sådan noget 

Puha... Det er virkelig så hårdt.. Han har da godt nok også været uheldig..  Og sikke en skøn han ser ud.. Så kan virkelig godt forstå at det var hårdt at sige farvel.. 

Til jer 

Anmeld

14. december 2010

heaven

AV-AV-AV..... det gør ondt at læse. Dog lyder det til at det var den rigtige beslutning, men føj hvor må det være så hårdt!!!!!

Han har det godt i hundehimlen, det er jeg sikker på - selvom det er en ringe trøst pt...

Jannie - også hundemenneske, og med zitta som ligner M rigtig meget - må jeg spørge hvad han var for en blanding??

Anmeld

14. december 2010

jannebjerre

Ååhh nej hvor gør det ondt i hjertet Føler med dig

Anmeld

14. december 2010

maria_wlt

maria_wt skriver:

KÆMPE HERFRA...

Det er bare så pisse træls at skulle sige farvel til sin gamle ven.. Jeg ved alt om hvordan det føles og det er bare så RØV. 

Vores kære venner ender her:

http://www.indigo.org/rainbowbridge_ver2.html

Bobby og jeg

16 års venskab...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. december 2010

..

Tusind tak alle sammen, det varmer mere end i aner

Han var en schæfer, labrador, golden retriever, collie og grå ulv blanding.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.