Hva ville du gør???.Hjælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2008

H+S Skjolgborg.

hov fik lige trykke send.... Men kom endlig med nogle råd... Tager gerne imod det jeg kan... Også hvis du hved hvem man ellers kan tale med omkring alt det her... Jeg måtte desværre forbi lægen i går selv var så ked efter jeg have afleve victoria ville ikke..Ser hende første mandag:'(..Jeg tale ud og skal komme deroppe igen om 14 dage har få piller skal tag 2 om dagen. Har/have jo en mindre sygdom.Som nogle måske også ved gik jeg ned med flage sidste år.Sygehuse osv men det især var pga min dattes ifar han ikke var meget hjemme og overlade mig og børne til hans mor,kommunen,osv.. Så heller 2 piller om dagen nu eller pt 14 dage eller måske resten af mit liv selvom jeg altid har været mega mod piller. Men heller det ind jeg kommer så langt ud igen. Men jeg er nu rest 100 på af jeg aldrig vil komme. jeg er sku for stærk til nu og han skal sku ikke have lov. +++++ har min dejlig kæreste som støtte mig 180 % mener ind nogle andre har for mig + han laver bare hjemmearbejde elelr tager hvis hvis jeg har det mega skidt dejlig... Blever ikke bare væk på job 12-17 timer(som min datters far). Nåååå blev langt... (H) herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2008

H+S Skjolgborg.

PiaR skriver:

arrrrrrr... hvad jeg havde gjort. . . . det kan jeg slet ikke sige lige nu. . . jeg ville blive så skuffet, ked af det, sur, bitter, og meget meget undskabsfuld over for den person der ville gøre mine børn ondt. . .

man bider SGU da ikke igen... hvad lære hun lige præcis af det - at det er okay at bide. . . ej bliver helt harm inden i. . . gem det billede tæt ind på kroppen og tvivl aldrig på at vise det frem hvis det nogen sinde skulle ske igen. . .

Håber du tager en god snak med hende og din ex (som åbenbart også syntes det var okay) om at det her acceptere du bare ikke. . . og hvis der på nogen måde bliver en næste gang melder du dem ...

Knus Pia, som håber din lille piges arm snart er fin igen....

ØV, at der findes sådanne voksne, som ikke kan takle den slags situationer rigtigt. . .

;) Hej Pia
Hendes arm er pæn igen...
Ville jeg bar lige skrive er jo også lidt tid siden nu.
Knus fra henriette

Anmeld

2. september 2008

Pia.

henriette larsen skriver:

PiaR skriver:

arrrrrrr... hvad jeg havde gjort. . . . det kan jeg slet ikke sige lige nu. . . jeg ville blive så skuffet, ked af det, sur, bitter, og meget meget undskabsfuld over for den person der ville gøre mine børn ondt. . .

man bider SGU da ikke igen... hvad lære hun lige præcis af det - at det er okay at bide. . . ej bliver helt harm inden i. . . gem det billede tæt ind på kroppen og tvivl aldrig på at vise det frem hvis det nogen sinde skulle ske igen. . .

Håber du tager en god snak med hende og din ex (som åbenbart også syntes det var okay) om at det her acceptere du bare ikke. . . og hvis der på nogen måde bliver en næste gang melder du dem ...

Knus Pia, som håber din lille piges arm snart er fin igen....

ØV, at der findes sådanne voksne, som ikke kan takle den slags situationer rigtigt. . .

;) Hej Pia
Hendes arm er pæn igen...
Ville jeg bar lige skrive er jo også lidt tid siden nu.
Knus fra henriette

Godt at høre... Havde ikke lige lagt mærke til datoen du havde skrevet i dit indlæg...

Håber ikke det gentager sig...

Knus Pia.

Anmeld

2. september 2008

H+S Skjolgborg.

[citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]henriette larsen skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] arrrrrrr... hvad jeg havde gjort. . . . det kan jeg slet ikke sige lige nu. . . jeg ville blive så skuffet, ked af det, sur, bitter, og meget meget undskabsfuld over for den person der ville gøre mine børn ondt. . . man bider SGU da ikke igen... hvad lære hun lige præcis af det - at det er okay at bide. . . ej bliver helt harm inden i. . . gem det billede tæt ind på kroppen og tvivl aldrig på at vise det frem hvis det nogen sinde skulle ske igen. . . Håber du tager en god snak med hende og din ex (som åbenbart også syntes det var okay) om at det her acceptere du bare ikke. . . og hvis der på nogen måde bliver en næste gang melder du dem ... Knus Pia, som håber din lille piges arm snart er fin igen.... ØV, at der findes sådanne voksne, som ikke kan takle den slags situationer rigtigt. . . [/citat] ;) Hej Pia Hendes arm er pæn igen... Ville jeg bar lige skrive er jo også lidt tid siden nu. Knus fra henriette[/citat] Godt at høre... Havde ikke lige lagt mærke til datoen du havde skrevet i dit indlæg... Håber ikke det gentager sig... Knus Pia.[/citat] Bare oki...... Nej håber jeg heller ikke men stoler ikke på dem.. :'( (H) fra Henriette

Anmeld

2. september 2008

twinboys

NNNNNNNNNEEEEEJJJJJJ man bider da ikke igen... Så skælder man barnet ud og så bider man selv... Det kan barnet da ikke finde ud af... Først får jeg skæld ud men det er okay at den voksne bider... Nej fan... nej det er ikke i orden, man må lære barnet at det gør ondt at blive bidt og at man bliver ked af det, og bestemt også fortælle at det vil man bare ikke se...

Længere er den bestemt ikke....>(

Så fat i hende og sig det vil du ikke finde dig i...

God bedring og håber snart bidemærket forsvinder...

Majbritt(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.