Hva ville du gør???.Hjælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.000 visninger
14 svar
0 synes godt om
1. september 2008

H+S Skjolgborg.

Hvis dit barn bid et barn som er ca 1½ år ældre ind dit barn og moren til barn så bid dit barn....

??????

Sagen er den af jeg hente min datter som jeg jeg gør mandag i ulige uger her den 11/8-08 og hun have et mega bide mærke ikke tænder i
(se billede i albume..)
jeg sms til hendes far hva pokker hun have lave da hun igen have et mærke på armen dog meget større..
han sms hun have bidt hans kærestes søn og hans kæreste så have bidt min/vores datter...

Er så forvirre om det her ugevis er godt eller skidt stadig...
I tirsdags skulle hendes far og jeg til møde på kommunen da vi har sagt ok til victoria skal have lave en psykologski udredningen efter vi harholdt 2 møde med vuggestuen..Men victorias far mødt ikke op i tirsdags på kommunen jeg gad ingang sms til ham hvorfor kom du ikke må han om..
Pga han ringe da vi fik breve og stille ?.
(fik brev ca en lille uge før datoen vi skulle på kommune)
Han ville bare lige høre hva vi skulle til det møde. Jeg sagde tro bare vi skal møde den nye sagsbehandler og snakke om victoria skal have lave den udredningen hva jeg kan forstå på breve...
Men stadig han valg han ikke kom........

nååå det blev nået langt det indlæg.....
Hva ville du gør omkring bideri ???
Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2008

Honningblomst

Jeg var blevet så skuffet og ville pænt men bestemt forklare denne dame hvad det er hun lærer jeres barn. Og at det ALDRIG skulle ske igen, for så måtte du indberette det eller melde hende.
Knus Eva..som slet ikke fatter hvad det er der sker i folk der gør sådan...hvad gør hun så hvis din datter slår???

Anmeld

1. september 2008

Miamaja

jeg kan godt se, at en mor bliver sur over at hendes barn bliver bidt men det er kun rimeligt at snakke med dig om, som er det andet barns mor om, det er iorden at bide igen for at vise at det altså gør ondt (der er flere forskellige vurderinger hvordan man får et barn til at holde op med at bide og jeg ved det ikke - har selv en lille bider men har dog ikke nappet ham igen). det er helt forkert af hende at disiplinere dit barn på den måde for hun er ikke dit barns mor.

Anmeld

1. september 2008

H+S Skjolgborg.

[citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] Jeg var blevet så skuffet og ville pænt men bestemt forklare denne dame hvad det er hun lærer jeres barn. Og at det ALDRIG skulle ske igen, for så måtte du indberette det eller melde hende. Knus Eva..som slet ikke fatter hvad det er der sker i folk der gør sådan...hvad gør hun så hvis din datter slår???[/citat] :'([u][/u] er oå tris og tænker meget nok for meget over hvordan min datter trives osv hos dem..nu er de kæreste for 3 gang deres valg og lige flytte sammen i juli tro jeg det var... Men jeg har bare ikke haft lyst til af aflever hende til den mandag efter og i dag er et HHHHHHHHHHHHHHHH.... gider sku ingang diskoter en dyt med hende tog den derfor med hendes far sku hans datter også og melder hende sku næste gang..... Hvis min forlove gjorede det forbi min datter bid hans søn ville jeg bleve >(:men nu har vi mange ting til fælles og en af de ting er sådan nået.... hendes fars kæreste skulle sku skamme sig og have sat hende på en stol eller nået...ikke bide..slå osv hende...dog har jeg ikke hørt hun har fået en i røven eller nået inu men du har ret Eva i det sidste du skriv.... ...hvad gør hun så hvis din datter slår???.. Victoria skal ikke bide men hendes papmor eller hva helve jeg skal kalde hende skal sku heller ikke bide min datter pga hun bide hendes søn som nr et også er næsten dobbel så gammel som min datter...Han kan vel sig fra eller hans mor kunne have takle den på en anden måde..

Anmeld

1. september 2008

H+S Skjolgborg.

Miamaja skriver:

jeg kan godt se, at en mor bliver sur over at hendes barn bliver bidt men det er kun rimeligt at snakke med dig om, som er det andet barns mor om, det er iorden at bide igen for at vise at det altså gør ondt (der er flere forskellige vurderinger hvordan man får et barn til at holde op med at bide og jeg ved det ikke - har selv en lille bider men har dog ikke nappet ham igen). det er helt forkert af hende at disiplinere dit barn på den måde for hun er ikke dit barns mor.

takk dit svar..
Nej hun er ikke hendes mor....
ja og mener også som jeg skrev til Eva hun skulle have takle den på en anden måde + det er jo ikke første gang hun kommer hjem med et mærke på armen........
eller rivemærker osv.... pga farmor kat osv....
STILLER SKU MOR HER NOGLE ?? OG
TRIVL OM HUN TRIVES GODT DER OSV..

Anmeld

1. september 2008

bette

mikkel bed også,. men det har jeg vendet ham af med... med bed bestemt ik ham.. kunne jeg aldrig finde på..
jeg sagde nej og satte en hånd på hans hovede og skubbede det stille og roligt væk.. han bider overhovedet ik mere idag..

kan ik helt sætte mig in i den holdning at bide igen... hun forstår jo ik hvorfor hun bider hende..

jeg ville snakke med hende kæresten om det.. at det ik er nogen særlig god form for opdragelse hun har gang i.. og sku da slet ik når barnet får blåt mærke af det.. det må da have gjort pænt ondt

i det hele taget forstår jeg ik at folk kalder det at opdrage deres børn når de slår dem..

Anmeld

1. september 2008

Monique

henriette larsen skriver:

Hvis dit barn bid et barn som er ca 1½ år ældre ind dit barn og moren til barn så bid dit barn....

??????

Sagen er den af jeg hente min datter som jeg jeg gør mandag i ulige uger her den 11/8-08 og hun have et mega bide mærke ikke tænder i
(se billede i albume..)
jeg sms til hendes far hva pokker hun have lave da hun igen have et mærke på armen dog meget større..
han sms hun have bidt hans kærestes søn og hans kæreste så have bidt min/vores datter...

Er så forvirre om det her ugevis er godt eller skidt stadig...
I tirsdags skulle hendes far og jeg til møde på kommunen da vi har sagt ok til victoria skal have lave en psykologski udredningen efter vi harholdt 2 møde med vuggestuen..Men victorias far mødt ikke op i tirsdags på kommunen jeg gad ingang sms til ham hvorfor kom du ikke må han om..
Pga han ringe da vi fik breve og stille ?.
(fik brev ca en lille uge før datoen vi skulle på kommune)
Han ville bare lige høre hva vi skulle til det møde. Jeg sagde tro bare vi skal møde den nye sagsbehandler og snakke om victoria skal have lave den udredningen hva jeg kan forstå på breve...
Men stadig han valg han ikke kom........

nååå det blev nået langt det indlæg.....
Hva ville du gør omkring bideri ???
Knus

Ej sikke noget.. Det havde jeg godt nok ikk fundet mig i..
Havde helt klart taget en MEGET alvorlig snak med hende om at det aldrig skulle ske igen..
Det er jo sindsygt og gøre sådan noget...
Der var ikke nogle der skulle gøre det med min datter så fik de da godt nok en omg. tæsk det er da helt sikkert.

Anmeld

1. september 2008

Pia.

arrrrrrr... hvad jeg havde gjort. . . . det kan jeg slet ikke sige lige nu. . . jeg ville blive så skuffet, ked af det, sur, bitter, og meget meget undskabsfuld over for den person der ville gøre mine børn ondt. . .

man bider SGU da ikke igen... hvad lære hun lige præcis af det - at det er okay at bide. . . ej bliver helt harm inden i. . . gem det billede tæt ind på kroppen og tvivl aldrig på at vise det frem hvis det nogen sinde skulle ske igen. . .

Håber du tager en god snak med hende og din ex (som åbenbart også syntes det var okay) om at det her acceptere du bare ikke. . . og hvis der på nogen måde bliver en næste gang melder du dem ...

Knus Pia, som håber din lille piges arm snart er fin igen....

ØV, at der findes sådanne voksne, som ikke kan takle den slags situationer rigtigt. . .

Anmeld

2. september 2008

MorCamilla

Hejsa..

Min søn havde også et problem med at bide i en periode.. Han bed en omme i dagplejen og vores dagplejemor bed ham igen.. Ja det lyder forfærdeligt... (der var ingen mærker efter det og hun sagde at hun ikke bidt ret hårdt) men hun gjorde det for at vise ham at det gør ondt når han gjorde det.. Og det HJALP.... Han bider ikke mere og har faktisk ikke gjort det siden...
Men nu vil jeg også skynde mig at sige at det ikke er okay at bide så hårdt at der kommer mærker af det, det er ikke i orden, synes jeg ikke...

Jeg ville tage en snake med din x mands kæreste og forklare at det bryder du dig ikke om at hun gør...

Anmeld

2. september 2008

H+S Skjolgborg.

1000 tak alle i søde piger....
Jeg må tilstå jeg har engang da min søn var lille bidt ham igen han var i mine arme og bid mega hul i mit krave ben og var en reaktion men ikke hårdt eller mærke det gav han ikke til af så tog lidt fat i han kind og sag stil også sage jeg det gør du ikke en gang til og han har aldrig gjort det efter på mig.... Han bi også meget i vuggestuen og 2-3 gang i børnehaven men stoppe en dag helt af sig selv...Alle mente det var pga han ikke kunne høre ret godt....

Nååå tilbage... Omkring min datter...
Jeg snakke ikke ret godt med dem efterhånden... Nu har jeg så snakke en del med hende der har omkring victoria i vuggetuen og hun vil holde øje osv... Da Victoria jo i lige uger fra mandag til mandag er hos dem..Efterhånden er jeg mindre og mindre glad for det ugevis og hendes far møde jo ikke op på kommunen til møde i tirsdag såååå JA jeg overvejer stærkt af kontakte sfv.i dag kommer vorees hjemme hos os(sådan en har vi pt fået til knytte pga børne) og vil snakke og vise hende billede og se hva hun har af råd om hva jeg skal gøre.Men jeg over meget i ikke af vente på victoria blever psykologsisk udredt i vuggestuen men et sted ville jeg nok så bedre måske hvis jeg vente men op til et år kan der gå og tænker om det er victorias bedste og vente 1 år før vi laver samvær om ønsker nemlig efterhånden mere og mere han/de kun har hende fra f.eks fredag i lige uge til mandag morgen hvor han/de så skal aflever hende i vuggestuen og prøve det i 3 mdr eller til ca skole aldreren...
Jeg hved med 100 %han ikke gå med til den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.