Danskerne passer bedre paa deres dyr!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2010

eElak

Er der ikke også en hel anden kultur omkring hunde derovre?

og er lovgivningen anderledes omkring hunde end herhjemme?

Kom bare lige til at tænke på det. Jeg fatter heller ikke at man får hund, hvis man ikke vil/kan passe på den...
F.eks. jeg kunne ikke finde på at anskaffe en hund, da jeg bor i lejlighed, og synes altså at det er for lidt plads.... Især når jeg ikke har en have...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

Lolli

Tror der er mange der anskaffer sig en hund og efter et lille stykke tid, synes de ikke at de daglige gåture er sjove mere. Men så må man SATME lave være med at anskaffe et en hund.  Tror desværre også det er et problem i Danmark.

Vi havde vores 40 kg tunge schæfer med alle steder (se det for jer: to voksne, barn, barnevogn og stor hund i en lille Hyundai Getz ). Men vi mærkede hende ikke og hun var jo bare bare super glad for at komme med.

Anmeld

17. december 2010

*Toffee*

Tror desværre også det kan være sådan i Danmark. Men om det er  lige så grelt som i USA det skal jeg så ikke kunne sige.. Synes nu alligevel, her i min lille by ihvertfald, at der er mange der lufter hund.

Vi er en fast skare der lufter hele året rundt og så er der "sommerlufterne", He he.. HVER sommer er der lige pludselig et boom i hundeluftningen, men om vinteren er området tilgengæld ikke lige så velbesøgt.

Tilgengæld tager jeg ikke min den ene hund med ud at løbe. Har prøvet, men han gider simpelthen ikke det der løbepjat.. Han sakker bagud og skal nærmest trækkes afsted. Hvis han er løs imens jeg løber er jeg nødt til konstant at holde øje med hvor han er, for han følger ikke automatisk med. Så den idé er droppet  Han er et dovent rad

Til foråret regner jeg med at tage den anden med, ham er der lidt mere gang i.

Anmeld

17. december 2010

Miamaja

Lolli skriver:

Tror der er mange der anskaffer sig en hund og efter et lille stykke tid, synes de ikke at de daglige gåture er sjove mere. Men så må man SATME lave være med at anskaffe et en hund.  Tror desværre også det er et problem i Danmark.

Vi havde vores 40 kg tunge schæfer med alle steder (se det for jer: to voksne, barn, barnevogn og stor hund i en lille Hyundai Getz ). Men vi mærkede hende ikke og hun var jo bare bare super glad for at komme med.

Haha fantastisk. det lyder ligesom os. jeg slaeber 3 hunde og guldklumpen paa tur i parken og i bilen mange gange

Anmeld

17. december 2010

Lolli

Miamaja skriver:

Haha fantastisk. det lyder ligesom os. jeg slaeber 3 hunde og guldklumpen paa tur i parken og i bilen mange gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.