Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvad siger ''reglerne'' om at tage sol når man ammer?
Kunne godt tænke mig at få lidt kulør inden barnedåb men vil ikke gøre det hvis man ikke må.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bryndis skriver: Hvad siger ''reglerne'' om at tage sol når man ammer? Kunne godt tænke mig at få lidt kulør inden barnedåb men vil ikke gøre det hvis man ikke må.
Hvad med spraytan? Der ligger farven i det yderste hudlag og er ofte lavet på sukkerstoffer og er derfor ikke skadeligt...derfor heller ikke så holdbar, men hvis det bare er fordi du savner lidt kulør til en bestemt begivenhed
man må gerne tage sol når man er gravid, så kan ikke se hvorfor du ikke må det når du ammer
Det har jeg ikke hørt noget om.
Men vil da lige spørge min jordmoder næste gang, for jeg har glædet mig til i hele graviditeten at kunne tage sol igen.
dorthemus skriver: Hvad med spraytan? Der ligger farven i det yderste hudlag og er ofte lavet på sukkerstoffer og er derfor ikke skadeligt...derfor heller ikke så holdbar, men hvis det bare er fordi du savner lidt kulør til en bestemt begivenhed
Jeg har også tænkt lidt på det spray tan men er ikke så bekendt ved det. Ved du hvordan det foregår og hvor længe det ca holder?
Maja88 skriver: man må gerne tage sol når man er gravid, så kan ikke se hvorfor du ikke må det når du ammer
Nej man må ikke tage solarie når man er gravid...
Nu vil jeg ikke skræmme alle fra vid og sans, men måske man skulle tænke på hvor meget man øger risikoen for kræft, når man går i solarie Bare lige for at sige det
Bryndis skriver: Jeg har også tænkt lidt på det spray tan men er ikke så bekendt ved det. Ved du hvordan det foregår og hvor længe det ca holder?
Jeg har ikke selv prøvet det, men jeg mener det holder ca. 10 dage.....prøv, at google det
jannebjerre skriver: Nej man må ikke tage solarie når man er gravid...
Man må gerne tage sol når man er gravid . Men man risikerer at få pigmentforandringer.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128