Solarie når man ammer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.946 visninger
17 svar
1 synes godt om
14. december 2010

Bryndis

Hvad siger ''reglerne'' om at tage sol når man ammer?

Kunne godt tænke mig at få lidt kulør inden barnedåb men vil ikke  gøre det hvis man ikke må.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

missie20

Bryndis skriver:

Hvad siger ''reglerne'' om at tage sol når man ammer?

Kunne godt tænke mig at få lidt kulør inden barnedåb men vil ikke  gøre det hvis man ikke må.

Du må ikke hænge mig op på det, men mener det ikke skulle være så godt.

Anmeld

14. december 2010

dorthemus

Hvad med spraytan?  Der ligger farven i det yderste hudlag og er ofte lavet på sukkerstoffer og er derfor ikke skadeligt...derfor heller ikke så holdbar, men hvis det bare er fordi du savner lidt kulør til en bestemt begivenhed

Anmeld

14. december 2010

Maja88

man må gerne tage sol når man er gravid, så kan ikke se hvorfor du ikke må det når du ammer

Anmeld

14. december 2010

Benjamins'mor

Det har jeg ikke hørt noget om.

Men vil da lige spørge min jordmoder næste gang, for jeg har glædet mig til i hele graviditeten at kunne tage sol igen.

Anmeld

14. december 2010

Bryndis

dorthemus skriver:

Hvad med spraytan?  Der ligger farven i det yderste hudlag og er ofte lavet på sukkerstoffer og er derfor ikke skadeligt...derfor heller ikke så holdbar, men hvis det bare er fordi du savner lidt kulør til en bestemt begivenhed

Jeg har også tænkt lidt på det spray tan men er ikke så bekendt ved det. Ved du hvordan det foregår og hvor længe det ca holder?

Anmeld

14. december 2010

jannebjerre

Maja88 skriver:

man må gerne tage sol når man er gravid, så kan ikke se hvorfor du ikke må det når du ammer

Nej man må ikke tage solarie når man er gravid...

Anmeld

14. december 2010

Louisiana

Nu vil jeg ikke skræmme alle fra vid og sans, men måske man skulle tænke på hvor meget man øger risikoen for kræft, når man går i solarie  Bare lige for at sige det

Anmeld

14. december 2010

dorthemus

Bryndis skriver:

Jeg har også tænkt lidt på det spray tan men er ikke så bekendt ved det. Ved du hvordan det foregår og hvor længe det ca holder?

Jeg har ikke selv prøvet det, men jeg mener det holder ca. 10 dage.....prøv, at google det

Anmeld

14. december 2010

Mutti2B

jannebjerre skriver:

Nej man må ikke tage solarie når man er gravid...

Man må gerne tage sol når man er gravid . Men man risikerer at få pigmentforandringer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.