hvordan gjorde i da hund sku møde baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2010

merichs

Her gjorde vi det at farmand tog et sæt tøj med hjem som Chanel havde haft på (jeg lå et par dage på sygehuset). Det blev lagt så vores hund kunne gå og snuse til det og vænne sig til lugten. Da vi kom hjem satte jeg mig på gulvet med hende og han fik lov til at komme tæt på og snuse. Hunden synes stadig hun er spændende at snuse til en gang i mellem, men er ikke voldsom overfor hende

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Isabella_mor

de fleste hunde kan bare mærke at det er noget som de skal passe på. det er et instinkt i dem der gør at de er over for ungerne som de er over for deres egne hvalpe.. 

og hvis de lærer at de er under barnet i hierakiet fra starten af, så skal det nok komme til at gå godt.. 

men at lade hunden undersøge barnet med det samme i kommer hjem fra sygehuset, evt kan din kæreste tage en stofble som jeres baby har ligget med en nat som hunden så kan få lov til at snuse til så den kender lugten og føler tryghed ved lugten så den kan genkende den når babyen kommer hjem så skal det nok gå smadder godt ^_^ 

Anmeld

14. december 2010

oerbaek

Vi har en labradore han hund (rocky )og da vi fik vores første barn gjorde vi det at vi  havde købt en billig bamse som vi gav Kristoffer på sygehuset da han blev født, dagen inden vi kom hjem fik han bamsen som jo lugtede af Kristoffer, og så stillede vi liften på gulvet da vi kom hjem med ham Rocky plejede at ødelægge bamser men den han fik her behandlede han som om det var hans baby, det var egentlig meget sjovt at se...  Det samme gjorde vi med nr 2 og regner med at gøre det samme igen her til marts

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.